Jutro... Probudio me mobitel oko 12h. Javila sam se.
"Halo?" pitala sam.
"Eeeej", odmah sam prepoznala da je to Igor.
"Dolaziš večeras?" pitao je.
"Ne znam..."
"Kako ne znaš? Dođi molim tee..."
"Razmislit ću."
"Zamalo zaboravih, jesi slobodna za tri dana? Mojoj sestri je 18-ti rođendan, pa ako hoćeš dođi."
"Okej, vidjet ću."
Kako bi vama bilo da saznate da vam se simpatija drogira. Nekako mi se gadio. Ne znam zašto ali... eto. Nisam imala isto mišljenje o njemu kao prije. Pao je u mojim očima. Kako je moguče da je njgov brat sportaš, a on se drogira. Ante me ne privlaći kao Igor. Ante je ženskaroš, ide od jedne do druge, ne osjeća ljubav, nego želju za djevojkom, ljubljenjem, maženjem. Navečer oko 20h sam odlučila da ipak idem kod njih. Ponijela sam sve najpotrebnije. Obukla sam kratke hlače, kratku majicu na pruge i starke. Isplela sam kosu. Pokucala sam na vrata, a otvorio je Ante i prijateljski me zagrlio. Kad sam ušla svi su već bili tu. Upoznali smo se... Matej, Valentina, Lena, David, Jelena... Bila je tu i njihova sestra Ana. Pogledom sam potražila Igora. Kad sam ga našla pitala sam ga hoćemo li izaći ispred kuće. Izašli smo i sjeli za klupicu.
"Je li istina?" pitala sam.
"Što?" rekao je.
"Ono što pričaju o tebi."
"Da sam nar..." prekinula sam ga.
"Da, reci mi ili ću ići"
"Da, istina je."
Spustila sam glavu. Niz obraz su mi išle suze. Zagrlio me je.
"Ostavi me! Ne dodiruj me!" Odmakla sam se. Brzo sam otrčala po stvari. On me je čekao ispred.
"Ne idi, molim te", rekao je.
Ignorirala sam ga i otrčala kući, ušla u svoju sobu i plakala. Dva dama sam bila kod kuće, nisam odgovarala na Igorove poruke i pozive. Ne zanima me. Ali dobila sam i poruku od Ante: 'Stvarno neznam zašto si otišla onu večer. Dođi sutra na 18-ti.'
Odgovorila sam mu: 'Posvađala sam se s Igorom.'
'Ma što te briga za njega, dođi zabavi se.' 'Imaš pravo.'
18-ti je počeo oko 13h, ali ja sam došla u 20h. Obukla sam crnu, čipkanu haljinu, crne štikle i našminkala se. Slikala sam nekoliko selfija i krenula. Kad sam ušla pozdravila sam se s Antom dok je Igor gledao. Htjela sam da bude ljubomoran. Odjednom je DJ pustio sporu glazbu za ples.
"Da li si za ples?" pitao je Ante.
"Da", odgovorila sam.
Njegova jedna ruka bila je na mom struku, a druga uz moju. Moja druga ruka bila je na njegovom ramenu. Prepustila sam se. Na kraju pjesme sam vidjela Igora kako je krenuo prema nama, ja sam samo zagrlila Antu, on je uzvratio, a Igor je odustao od toga što je htjeo. Ante me krenuo poljubiti, svi su gledali u nas.
"Oprosti, ali ne sada." rekla sam.
"Ok, dovoljno je što si pored mene", rekao je i stavio svoju glavu na moje rame. Naša su se tjela ritala u ritmu glazbe. Ne želim... Ne želim povrijediti Antu, ali ono što osjećam prema Igoru ne može ništa promjeniti. Pjesma je završila. Svuda sam tražila Igora. Nije ga bilo. Izašla sam ispred i zatekla ga kako sjedi na klupici, prišla sam i sjela pored njega.
"Oprosti, nisam se smjela onako ponašati, pomoći ću ti da se odvikneš toga i..." rekla sam ali me prekinuo.
"Nisam uzimao već mjesec dana i vjeruj mi, ne želim ni da uzmem", rekao je.
"Slušaj moram ti nešto reći", rekla sam.
"Mogu ja prvi?"
"Naravno."
"Volim te, od kada sam te prvi put vidjeo zaljubio sam se. Osjetio sam nešto posebno kad god sam..." nije stigao da dovrši.
Poljubila sam ga.Hey, nadam se da vam se sviđa i 3. nastavak i da će re nastaviti čitati. Volim vas. Khloe ♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
Ljubav u doba kokaina
Novela JuvenilAdriana se bori s silama ljubavi. Da posluša baku i zaboravi ga ili će ljubav prevladati. No na kraju izgubi ono što joj je najbitnije.