Ucube mi?

34 0 0
                                    

Selam iyi okumalar.
multi Sena ve Kaan.
.
.
.
.
.
Küçük bir şaşkınlık la tebessüm etti ben izin verecek diye beklerken "Kalk" dedi.Kalkmadım.Kalk lütfen diye yalvarınca Siktir çekip ayağa kalkıyordum ki.Amına Koyduğumun Ucubesi Seni diye bağıran bi ses ve Aniden yumruğu yemem ve yere düşmem bir oldu ben hala anlamadan.Senanın attığı çığlık yüzünden bişey oldu sanıp ona baktım.Sürekli yumruk yiyordum.Ki aniden yumruğu elimle tutunca attığım kafayla geriledi ayaklarım la kendimi yerde ittirerek ayağa kalktığımda Senanın bana koştuğunu gördüm.İyi misin diye sarıldı.O an ki şaşkınlıkla.Aniden ellerini çözüp kıpkırmızı şekilde çekildi Ö-özür dilerim dedi.Ve tekrar yumruğu görmekle elini tutmam bir oldu sonra.Diğer yumruğu tutamayıp çekildim.Senanın elinin içine attı yumruğu gözlerinden akan yaşlar varya.Öldüm ben öldüm.O an fark ettim ki senanın canı acıdı.Mert lütfen dur dedi.Kimsin lan sen amınakodumun piçi sen kime vuruyorsun lan diye diye kafasını duvara vuruyodum ki kaan dur lütfen diye ağlayan Senaya bakınca yumuşadım.O anda sınıfın kapısı açıldı içeri dalan Bora ve akını görmemle yanımda yerde yatan adının Mert olduğunu tahmin ettiğim çocuğu daha kötü dövmeye başladılar.Bu ikisinin benim neyim olduğunu söyleyeyim.Bu ikisi benim kardeşim dostların dostu.Bunlar kavga edicem dediğimde kimle değil nerde diyen adamlar.Alıp sınıftan çıktılar.Sena kaşın kanıyor kaan diye ağlamaya devam etti.Şş gel buraya diyerek göğsüme aldım.B-ben bunu yapamam.Merte ihanet e-edemem dedi.Ve aniden gitti.Arkasından şişik bi göz morarmış yanaklar ve açık bir ağız la ona baktım.Lan bidakka merte ihanet edemem mi demişti o? Hassiktir.

Ufuğun ardındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin