-2-

35 6 4
                                    

Bölüm Müziği Cem Adrian- Bana Ne Yaptın

Kafamı yere eğmiş ayak uçlarıma bakarak yürüyordum. Nereye gittiğimi bilmeden sadece yürüyordum. Eve gitmek istemiyordum yada başka biyere. Birden bu düşünceye güldüm. Zaten başka nereye gidebilirdimki kimsem yoktu. Ne bir akdaş nede bir dost. Tamamen yalnızdım.

Bu düşüncelere kapılıp öyle dalgınlaşmıştımki. Birden kulaklarımı doldurun acı fren sesiyle irkildim. Kafamı kaldırdığımda yaşlı bir kadının araba çarpma tehlikesinden ucuz kurtulduğunu gördüm. Sonrada arkasındaki adama gözüm ilişti. Beynim ve kalbim düşüncelerimin rotasını tamamen değiştirip, arkadaki adama odaklamıştı. Gözlerim öyle hayran dolu bakıyorduki, farkedecek diye ödüm kopuyordu. "Allahım" dedim içimden neler oluyor bana kalbim neden bu kadar hızlı çarpıyor nedir bu mideme giren kramplar hele gözlerim, yıllardır aradığı manzarasına kavuşmuş, eşsiz bir güzelliğe bakıyormuşçasına hayran hayran seyrediyor bu adamı..

Yakışıklılığı karşında afallamıştım. Ne olduğumu bilememiştim. Uzunca boylu, üzerine giydiği kazağa rağmen kasları gerginleşiyor ben burdayım diye haykırıyordu sanki. Kumral, sarıyı anımsatan bakımlı saçları vardı. Keskin yüz hatları düzgün bir burnu orta kalınlıkta dudaklara sahipti. Gözleri gözlerimle buluştuğunda gri olduklarını farkettim. Ama kalbim neden sıkışmıştı, aynı zamanda nefesim kesilmişti. Neler oluyordu bana. Neden tanımadığım bi adama karşı duygu kargaşasına girmiştim, gözlerimi neden alamıyordum ondan?

Gözlerimi kapatıp kendime gelmem gerektiğini bilmem kaçıncı kez hatırlattım bilmiyorum ama adımlarımı sıklaştırıp ilerlemeye başladım. O adamın yanından geçecektim. Yine bir heyecan kaplamıştı tüm vücudumu. Ama bu sefer kalbimin beni ele geçirmesine izin vermeyecektim hiç bakmadan yanından geçip gidecektim. Öylede oluyordu. Taki o keskin kokusunu algılayana kadar. Tıkanmıştım yolun ortasında dikilip kalmıştım. Bir koku beni bu kadar etkileyemezdi değilmi? Ama etkilemişti işte. Tanrım diye geçirdim içimden " aşk dedikleri illet yoksa bumuydu?"

KİMSESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin