Capitolul 3 : din nou

720 27 5
                                    


Dupa 8 luni..

Ma trezesc intr-o padure parasita .Imi amintesc cand alpha ma respins ata dupa ce sa intamplat nu imi amintesc nimic . Sunt inca putin ametita ma ridic si aud in spate meu un zgomot .E un vampir iam simti mirosul .Acesta ma ataca eu find prea slabita si fara pofta de viata nu protestez .El se pregatest sa ma muste si lupul meu imi deschide link-ul .

Eu: ajutor ..ajutor cineva sa ma ajute !
L: o cineva a dat semn de viata dupa 8 luni !! halal lup esti ajutate singura !

Inchide link-ul .
Eu: ha exact peste tiran am dat .. fmm . Ia stai 8 luni wtf ce sa intamplat? Asta nu mai conta acum.

In momentul acele simt cum vampirul ma musca .Si cred ca asta e sfarsitul .Se pare ca destinul imi pregateste o surpriza.Cineva imi sare in ajutor.
Lesin si ma trezesc intr-o camera mare ,vopsita alb imaculat .
Ma uit in incola si incola si deodata apare cumnatul meu Dalen . Ciudat fata lui e asa trista .
Eu: unde e Ada ? speriata
D: Ada a fost omorat si violata de Logan Wolf.

Eu raman asa,am izbugnit in lacrim sar la Dalen in brate si plang .Dupa ceva timp vorbesc cu Dalen si decid ca ma alatur haitei lui ,nu ca orice membru ci ca beta.Beta cel de dinainte era prea batran .Ies afara din camera si Dalen ma prezinta haitei ca noua beta .
Eu ma prezinnt si le spun ca sunt pereche respinsa a lui alpha suprem si ca o sa ma razbun pe el .Toti au afisat un zambet la ultima parte spusa .Dupa ce iam cunoscut pe toti. Cei care aveau pereche au plecat si am ramas eu cu Leon si Roy ,ambi foarte draguti. Dupa ce am vorbit putin .Plec sa dau o tura prin padure.Deodata cineva ma impige spre un trunchi de copac si ma lovesc puternic de el.Atunci simt niste buze reci si dezgustatoare .Wtf

Aud o voce in minte mea.Cine indraznest sa te atinga .tu esti a mea .
Eu.Adica heloo mai respins nu sunt a ta .( inchid link-ul)

Dar in acelasi timp mi se faci scarba de acest om care ma saruta si ai dau una sub centrua si realizez ca Leon .wtf
Doar oameni perversi am parte .. ai spun sa ma lase in pace ca nu am chef de asa ceva si inteleg.Ma intorc in casa si fac cunositinta cu o fata Kati si ma imprietensc cu ea .

Luna si AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum