Mai sus este o melodie care o va canta Aurora impreuna cu un prieten.
Aurora povCe cald si bine e aici .. Nu mai plec niciodata .Dar totusi simt ca lipseste ceva .Ce lipseste imi intreb lupoaica !Astept ceva timp si o adud .Sufletul tau pereche asta lipseste !
Atunci mi-am amintit totul de Logan .. Am auzit un urlet puternic era el.Acel urlet ma scoate din visul meu lung.Ma ridic incet si ma duc la el.Ai pun capul la mine in poala si incept sa plang.El deschide ochi si se ridica incet.Ma uit la el asa de trista .Sia dat seama de tristetea mea ma ia in brate ia ma strange puternic .Dupa se uita in stanga si in dereapt nu ai vede pe amici nostri vampiri..Ma ia de mana si ma duce spre haita lui.Nu spun nimic pe drum, mintea mea era la ceva ce am uitat .Acel ceva era ca se pare ca am lipsit 8 luni si nu imi amintesc nimic.CE SA INTAMPLAT!?Unde amo fost .Si de ce nu imi amintesc!Si de ce parinti mei nu mau cautat ?Nici prieteni mei.
Odata aud o voce ce ma scoate din transa. Era Logan mia spus ca am ajuns..Toata haita sa adunat sa ma cunoasca.Toti se intrebau cum e posibil ca tiranul sa aiba suflet pereche...Toti varcolaci asi intalnesc sufletul pereche la 16 ani .El are deja 22 ciudat ca deobicei intre suflete pereche nu se afla diferenta de ani mai mult decat 2 ani .La noi sunt 5 ani .O imbratisare ma scoate din ganduri.Era o fata mai mare ca mine .Atunci se prezenta
-Buna numele meu e Ailyn am 16 ani sunt sora lui Logan
-Buna sunt Aurora ,poti sa ma strigi Rou.
Log: bine surioara laso se respire !
Ma luat de mana si ma duse in casa,mam pus pe canape dupa miam dat seama ca el ma respins !
Mam ridicat si fara sa zic am iesit am dat sa ies pe usa si simt mana pe mine .Era Logan langa el era beta si sora lui.L:unde pleci ?
Eu: oriunde dar nu aici!
L: nu pleci niciunde esti a meaOchi lui sau schimbat in rosu pur isi infige ghearele in mana mea si urlul de durere .Isi revine din stare de nervi .
-scuze scuze,nu am vrut !zice el
Nu am putut sa zic nimic ,mam ingrozit de el de cea ce facuse.
Miam revenit usor si iam zis :
-Tu mai respins de ce acum vrei sa ramn .Mai distrus usor .Puteai doar sa ma lasi asa nu trebuia sa ma respingi .
El:te rog iartama,nu pot trai fara tine te rogg. Nu pleca.Nu am mai spus nimic chear daca ... Stau si gandesc ..Deodata ma ia pe sus la el pe umar saturat sa ma astepte sa zic ceva .Urca scarile intra in camera si ma arunca in pat.Se urca pe mine si asi lipo buzele cu forta de ale mele .Nu pot sa zic ca nu mia placut.Dar deodata simt cum asi scoate gherele si imi sfasie maieul se opri imedeat si ramase cu gura deschisa .Ma uita la el si il intreb:
-ce?
Ochi lui se facu rosi de furie..Al striga pe beta si pe sora lui .
Vin ei impreuna cu prieteni mei se pare ca au venit imediat cand au auzit ca sunt bine, se apropie de mine raman cu gura deschisa ma intreaba cine mia injungiat .
Ma uit la eu uimita !
Ma ridic in din pat si ma uit la oglinda.Si vad vreo 10 urme .
Ce?!! Ce draku am pe burta. Ma foiesc cata.Si maieul sfasiat cazu pe jos si toti se uita la mine .Prietena mea Lora imi zice :
-Rou spatele tau !!
-ce ?ce am pe spate ?
Ma intorc si ma uit in oglinda la spatele meu si el era prin de urme de cutit.
Eu: de unde draku am urmele asteaCad pe jos si incep sa plang .Logan vine spre mine si ma ia in brate si ma leagana incercad sa ma calmeze.
L:cine tia facut asta .cine?
Eu: nu stiu,nu imi amintesc nimic de acele 8 luni in care am disparut.Am adormit la el in brate .Simt cum niste brate puternice ma ia ridica si ma pun in pat si am adormit fara sa mai simt nimic.
Logan pov.
Stau in birou si vorbesc cu prieteni ei si beta-ul meu si Ailyn !
L: Cine a facut asta !? Da cu pumnul in birou .
A: calmeazata !
Lora:dupa ce ai respinso ,a plecat din haita cine stie unde a fost zi cea patit
CITEȘTI
Luna si Alpha
WerewolfO fata cu bunatate unui inger care nu ar fi in stare sa raneasc o musc face parte dintr-o haita mica.Intr-o zi pleaca la o plimbare cu prieteni ei .Prieteni ei ajung din gresala in haita vecina si ea se duce dupa ei si asa isi intalneste le cel mai...