Elérkezett a hétfő reggel ami csak annyit jelent hogy megjelenik egy csomó hiresség a sulimban.Anyu tisztára izgatott és megkért hogy számoljak be mindenről,hiszen a korához képest nagy One Direction fan.Egyáltalán nem hasonlítunk anyuval ő elvan a rózsaszín világában én pedig élem lazán az életem és mindent leszarok,mondjuk ez néha rosszul sül el de nem igazán izgat.
Apába nem tudom mi ütött elhozott suliba kocsival ,pedig sose szokott.Leparkolt az iskola előtt tíz méterrel tudja hogy néha cikis helyzetbe tud hozni ,én kiszálltam a szürke autónkból és elindultam a suli felé.Beléptem iskolám kapuján és mindenki olyan nyugtalan volt.Elindultam a szekrényemhez ami a 18 számmal van ellátva.Bepakoltam mindent de valami megzavarta a csöndet.
-Ááá- sikította el magát az egyik diák.
-Megjöttek!-kiabált majd néhány fiú lépett be az ajtón.Az összes ,,sztár'' akikről ezelőtt még sosem halottam.
-Az a lány most komolyan nyáladzik?-kérdeztem a mellettem álló idegen sráctól aki csak rám nézett hogy ki a halál vagyok.
-Köszönöm a válaszod -aztán távoztam ,mert a sikítások rohadt hangosak voltak szegény fülecském.
Az első órám tesi volt amire nem vittem cuccot ezért az utcai ruhámba kellett tornáznom.Blahh akárhányszor léptem lecsúszott a nadrágom ,miért is nem hoztam övet?Egyébként a testnevelés órát ,,Luke Hemmings fingom nincs ki'' tartotta.Az egyik együttes énekese.Magas ,vékony,borostás srác.Nem nézett ki olyan rosszul.Amúgy olyan gáz hogy csak én nem tudom kik ők majd ha hazamentem meghallgatom a zenéjüket...
A többi órám viszonylag nyugisan eltelt én pedig az összeset végig szenvedtem.Hazafelé sétáltam amikor összetalálkoztam az egyik ,,tanárommal" Calummal.Magas barna hajú punk srác.
-Szia-küldött felém csábos mosolyt.
-Szia-mosolyogtam vissza rá.
-Amúgy neked nem fura hogy tanár vagy?-kérdeztem.
-Nem ,örülök hogy nem a stúdióba rohadok.-válaszolt.
Észrevettem hogy engem fürkész tekintetével.És meg kellett kérdeznem.
-Mi van?-nevettem el magam.
-Fogadjunk,hogy egész este rám fogsz gondolni-nézett a szemembe ostoba magabiztossággal.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kisses to you ♡ Calum
Fiksi PenggemarTalia iskoláját néhány híresség látogatja meg és ezek a hírességek lesznek két hétig az új tanárai,hiszen művészeti iskolában tanul.