פרק 15:

319 20 3
                                    

שהגעתם לשכונה שלכם את נייל ולואי ירדתם מלהלימוזינה ואת הלכת לכיוון הבית שלך ״רגע בייבי את לא באה אליי?״ נייל צעק לך כדי שתשמעי אותו ״ כן אני באה , אני שנייה אני הולכת להיתארגן״ את אמרת ונכנסת הביתה ״מה היא באה אלייך, אני לא רוצה להפריע לכם״ לואי אמר באי נעימות ״אחי אתה בחיים לא מפריע לנו״ נייל אמר ופתח את הדלת של הבית, הוא ולואי נכנסו ,את הגעת אחרי שעה ״מה לקח לך כל כך הרבה זמן?״ נייל אמר בזמן שאת ישבת בספה בינו לבין לואי ״אני התקלחתי״ את אמרת ״זה מסביר הכל״ נייל אמר וצחק ״חה חה חה מצחיק״ את אמרת ״טוב אולי נראה סרט או משהו?״ ״אוקי איזה סרט?״ נייל שאל ״הארי פוטר״ ״נייל די כבר על ׳הארי פוטר׳ שלך״ לואי אמר ״הארי פוטר׳ זה אחלה סדרת סרטים״ נייל אמר ״טוב אז לא הארי פוטר״ את אמרת ״בייבי את אמורה להיות בצעד שלי״ נייל אמר ועשה פרצוף עצוב ״סורי פשוט אני כבר ראיתי את כל הסדרה ואתה קצת ממש איפה ממש טיפונת הרבה אובססיבי להארי פוטר״ את אמרת ״לא אני לא״ ״כן אתה כן״ ״לא נכון״ ״כן נכון״ ״אוקי בואו נסכם שזה נכון ונראה כבר סרט או משהו״ לואי עצר אותכם הוא היה נראה עצבני , בסוף החלטתם לראות ׳משחקי הרעב 3׳ אחרי כמה דקות של סרט את ראית שלואי מסתכל עלייך ״מה?״ את שאלת ״כולם אממ.. יש לך משהו על הלחי״ הוא אמר וניקה לך את הלחי ״תודה״ אמרת והמשכת לצפות בסרט אחרי כמה זמן הסרט התחיל לשעמם ואת ראית שלואי ונייל נרדמו עם הראש על הכתף שלך כל אחד בצד אחר בדיוק שאת ניסת לקום נייל היתעורר מבוהל ״מה קרה?״ הוא שאל ״כלום תחזור לישון״ אמרת ״היה לי חלום נורא״ הוא אמר ״על מה?״ ״את ההית איתי והיה מסביבנו מלא מעריצות ופפרצי ואז אחת המעריצות דחפה אותך לכביש אני רצתי ואז התעוררתי״ הוא אמר ״זה רק חלום תחזור לישון״ אמרת והנישקת אותו על המצח.

Love- (Niall/You/Louis) (עברית)Where stories live. Discover now