בבוקר קמת וראית שלואי כבר ער אז הוא עזר לך להכין ארוחה והיערתם את נייל שיבוא לאכול גם ״החלום הזה , חלמתי אותו שוב״ נייל אמר ״איזה חלום?״ לואי שאל וספרתם לו ״תשמע אחי זה רק חלום זה..״לואי התחיל ״הוא ניראה כל כך אמיתי״ הוא אמר ״זה חלום נייל כל חלום ניראה אמיתי״ את אמרת ״לא החלום הזה הוא יהיה ממש אמיתי כיאלו אני יכולתי להרגיש את כל הרגשות שעוברים לי בגוף ״ ״תקשיב זה רק חלום הכל בסדר ״ ״אבל אני אף פעם לא מצליח לראות את הסוף אני רואה איתי רץ ואז החלום נספק״ הוא אמר ״טוב זה בטוח סתם חולם וזהו״ לואי אמר ״טוב ביי אני חייבת ללכת יש לי היום אירוע של בן דוד שלי״ את קמת כדי להשים את הכלים שלך בכיור ולואי קם אחריך ״טוב ניראלי אני חוזר לישון״ נייל אמר בזמן שקם גם הוא לכיור ״אני צריך להשלים שעות שינה״ ״טוב אני ניראלי הולך הביתה״ לואי אמר ״אבל אתה היתה לבד״ נייל אמר ״אתה מודע לזה שאני כבר גדול ואני יכול לדאוג לעצמי״ הוא אמר ״כן ,אבל תישאר אפשר לראות סרטים ויש לי קונסולת משחקים חדשה אני עדיין לא ניסיתי אותה״ נייל אמר ״נייל אתה פשוט יכול להגיד שאתה מפחד להיות לבד בבית אני ישאר איתך רק תגיד״ לואי אמר ואת צחקת ״מצחיק מאוד , אתה לא חייב לבישאר עם אתה לא רוצה״ נילך אמר ״שאני יגיד לא לשחק בקונסולת משחקים שלך״ ״טוב ביי אני חייבת לזוז ״ אמרת ״ביי״ לואי אמר וחיבק אותך ״ביי פרינסס״ נייל אמר ונישק אותך בפה ״שיעול, שיעול״ לואי אמר ״היתה חייב״ נייל אמר ״טוב ביי״ אמרת ויצאת ״טוב אז תפעיל כבר את הקונסולה״ ..
כל החודשיים האלה את הלכת לישון אצל נייל כי הסיוט הזה לא עזב אותו ״אוף אני לא יודע מה לעשות זה פשוט לא עוזב אותי , אני לא יכול יותר ״ הוא אמר בתסכול בזמן שהלכת בקניון (אחרי שעה שניסית לשכנע אותן בסוף הוא נשבר)
YOU ARE READING
Love- (Niall/You/Louis) (עברית)
Fanfictionאת ונייל מכירים מגיל קטן אתם החברים הכי טובים בערך מגיל 7 לפעמיים אתם לא סתדרים כל הזמן שהכרתם אולי היה לך סוג של קראש עליו ואת ממש בטוחה שגם לו עלייך אבל אף פעם לא חשבת שהחיים יובילו אותך לאיפה שאת.