Max'in yaşamı başlıyor

186 19 12
                                    

Max daha yeni doğmuş bir kurt du. Annesi açlıktan ölmüştü.Ama babası hayattaydı. Baba Alex,Max'e her gün yemek getirir ve korurdu.

Hiç bir kurtla tanışmamışlardı çünkü buradaki insanlar çok kötü kalplilerdi. O yüzden bütün kurtları kovuyorlardı.Bütün kurtlarda bu şehirden kaçıyorlardı. Alex ama Max'e baktığı için burada saklanıyorlardı. Burası onlar için çok kötüydü ama tek şansları buydu.

Max yavaş yavaş büyüyordu ve artık babası Alex ona nasıl savunulacağını ve nasıl avlanılacağını öğretiyordu. Alex, Max'e her şeyi öğretdirdikten sonra Alex yavaş,yavaş güçsüzleşti. Max'de korkmaya başlamıştı. Max babasına çok yardım ediyor ve avlanıp yemek getiriyordu. Alex, Max'i her böyle görünüşünde mutlu oluyordu. Max'de babasına yardım ettiği için gurur duyuyordu. Alex her geçen gün dahada güçsüzleşiyor ve yaşlanıyordu.

Max artık genç bir kurt olmuştu.Artık daha güçlü ve daha sinsiydi. Max artık yemek bulamıyordu çünkü insanlar her yeri kaplamış ve onlara hiç yer kalmamıştı. Artık buradan gitmemeleri lazımdı. Mex bunu babasına söyleyince aldığı cevap şuydu "Artık ben yaşlandım, O yüzden beni bırakıp git."dedi. Ama Max tabi ki böyle bir şey yapmadı.Hemen plan yapmaya başladı. Yolu bilmiyordu ve insanların arasından nasıl geçeceğini düşünüyordu. Max bir türlü bir çözüm bulamamıştı. Ama hızlı olmalıydı çünkü babası dayanamaya bilirdi. Babası Max'e daha fazla bir yük olacaktı. Aslında babasını bırakmalıydı ve bunu Max'de biliyordu ama yapamıyordu işte.

Max bir gün bir fikir buldu. Diğer kurtların ayak izlerini koklayarak gittikleri yeri bulabilirlerdi. Max koklamaya başlamıştı her yeri kokladı ve sonunda buldu ama ayak izleri kokular şehirden geçiyordu yani Max'in işi daha zorlaşmıştı. Ama Max bunda ısrarlıydı ve yapacaktı. Max babasına söyledi ama yine aldığı cevap olumsuzdu "O zaman asla gelmiyorum beni burada bırak dedim sen artık büyüdün san bunu yapabilirsin hadi artık git ve oraya geldiğinde artık beni düşünme çünkü artık ben olmayacağım" dedi.

DİĞER BÖLÜMÜN GELMESİ UZUN SÜREBİLİR!!!

Mutlu Kurt AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin