Allt går fel

43 2 1
                                    

Efter kameran stängdes av så gick männen ut -tack så mycket vi ses nästa vecka. sa jag och stängde dörren. -så vad ska vi göra nu när vi har tre kloner?. sa Hannes och kollade på oss vi bara skakade på huvudet och sa -vet inte du da lollo? sa jag och kollade på lollo. -asså hur ska jag veta? sa Lollo och försökte kolla allvarligt på oss men log bara. -vi kan göra experiment på dom som prova krympnings strålen. sa Hannes och kollade på oss.



-okej men Lollo du måste nog hem. sa jag och puttade ut Lollo och stängde dörren efter mig och gick fram till Linus och kollade på honom han var verkligen lik mig fast han var mer pojkaktig asså han var ju en kille och det men han var väldigt lik mig han var liksom lika smart som jag t.o.m. smartare han liksom visste allt som jag visste vad jag hade gjort mot hannes och fisken när jag förgiftade fisken och gav den till honom *skrattar* -um heej. sa Lou och avbryt mig i mina tankar jag såg på han att han undrade vart Lollo var och jag pekade på dörren och sa -där! jag kollade sedan tillbaka på Lou som stog med gapande mun -HAR LOLLO BLIVIT EN DÖRR. sa -Lou och fick tårar i ögonen och gick iväg till dörren och stor grät jag kollade på Hannes som skrattade och jag med och jag mimade till Hannes -Han är inte smartare än Lollo i hela fall . Men just då så öppnade Lollo dörren och Lou hopade upp i hennes famn och gav henne en puss på munnen jag och Hannes började grava ihjäl oss vi visste att Lollo inte hade haft sin första kyss men av hennes egna klon! och det konstigaste är att Lollo njöt av det. (förlåt måste gap skratta lite *går iväg och gap skrattar* tillbaka)


Lou följde efter Lollo hela dagen sen t.o.m. hem jag och Hannes var upptagna vi var just på väg att prova krympnings strålen på Linus när vi upptäckte att Hannesa stog med krypnings strålen i sin hand och siktade på mig och Hannes. - vad gör du? frågade Hannes och höll upp händerna medans Linus tog tag i mina händer och knöt fast dom och satte ögon bindel på mig han tog sedan ner Hannes händer och satte fast dom och satte ögon bindel på honom . hannes började skrika och sedan tystnade han jag blev rädd men jag vågade inte säga nåt jag kände en tår börja falla från min kind hur kunde detta ha hänt? vad gjorde vi för fel? men mest av allt vad ville Hannesa med oss?


Misstaget...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora