1. Kapitola

166 14 0
                                    

Ahojky, zrovna se chystáte číst moji novou povídku. Doufám, že vás netrefí infarkt z mých pravopisných chyb. Jinak se bavte.

Doktorův sen:

Stáli jsme spolu na pláži. Vítr nám cuchal vlasy a vlny jím pohaněné mířili k nám. Ty vlny nebyly velké ale i tak se na nich tvořila pěna.

Byla cítit slaná vůně moře, slunce zapadalo a my jsme sledovali jeho průběh.

Držel jsem ji náručí a představoval si, jaké by to bylo kdybych ji tenkrát nemusel na téhle pláži nechat.

,,Nepřijde ti to vtipné? " usmívala se. ,, Proč" nechápal jsem. ,,Protože tohle není skutečné. Pořád sám sobě nalháváš, že jsi se přes to přenesl. Tak mi vysvětli, proč se ti o mně často zdá? " otočila se a darovala mi smutný pohled.

Chtěl jsem jí odpovědět, jenže to bych nesměl zahlédnout černý stín nahoře na útesu po pravé straně.

Najednou vše potemnělo. Slunce už zapadlo a z vítru se stala vichřice.
Nademnou se odnikud objevil mrak černý jako bota a ona zmizela.

,, Rose, Rose! " křičel jsem marně a můj hlas selhával. Začal jsem ztrácet rovnováhu. Potom vše ztmavlo úplně a moje oči viděli jen tmu.

Doktorův pohled:

Probudil jsem se celý zpocený a vystrašený...

Tak pro začátek trochu kratší ale slibuju, že příště už bude delší. Do komentářů mi pište připomínky co bych měla změnit. Zatím čus.

Poslední sbohem (Doctor who ff)Where stories live. Discover now