1. bölüm - açığğmm beğğn -

198 11 7
                                    

Merhaba dostlar, ben bu hikâyeyi ilk kurgu olmayan düşünüyordum. Daha sonra amaç belli olursa genç kurgu yapmayı düşünebilirim. Neyse ben buralarda yeniyim size iyi okumalar bana iyi yazmalar. ( yazım hataları olursa özür dilerim. Bölüm ithafı yapılacaktır. Buarada iyi kafiye yaptım.)

%%%%%%%%%

"Açığmmm beğnnn

Çünkü açığmm beğnn

Neden diye sorma

Açığmm beğnn

Şimdi burdağğ olsaaa

Pizza yada hamburgerrr

Açığmm beğğnnn."

Selenin ve ilkenin bana sinirle bakmasıyla yerime sindim. Ama napabilirimki sabah 7'de uyanıp hiçbirşey yemeden akşam etmiştim. Akşamda annem, babam ve küçük erkek kardeşim halamlara gitmişlerdi. Buarada şu aç olan, açlık üzerine şarkı besteleyen genç karı yani ben :
Meriç Esen, 18'ime 1 ay kaldı. Siyah saçlarım, mavi gözlerim var. Dövmeleri severim ama öyle yılandı timsahtı işte onları sevmem ben daha çok renkli, tatlı ve sportif dövmeleri severim. Sol kolumdan boynuma kadar ve bacaklarımın çeşitli bölgelerinde renkli dövmeler var. Ve benim lakabım: Dövmeli maviş.

Buarada benim aptal güzeli arkadaşlarda var.

Selen ayvaz: 18'ine 1 ay kaldı. Turuncu saçları ve mavi gözleri var. Lakabı: Turuncu kafa.

İlke yüksel: 18'ine 1 ay kaldı. Civciv sarısı saçları ve mavi gözleri var. Lakabı: Civciv.

Biz aynı gün farklı saatlerde doğmuşuz, anne ve babalarımız arkadaş. Tabi bizim ilkeyle selenin kız kardeşleri var. İlkenin kardeşi 10, selenin kardeşi 8 yaşında. Benim erkek kardeşim ise 2 yaşında neyse ben açım. Busırada kapı çaldı. Selen koşarak kapıyı açmaya gitti. Kapıyı kapatıp bize döndüğünde gözlerim faltaşı gibi açıldı. O elindeki pizzamıydı hemde 4 büyük boy. Yok canım ben yanlış görüyorumdur.

-Valla sen yanlış görüyosan ben ölem bitem kül olam kamki.

Sen sus çirkin iç ses.

- teallam benmi çirkinim, ben senin iç sesinim salak seninde çirkin olduğun anlamına geliyo.

He lan oda var.

- bak yaa bu kız harbi mal, tescilli mal.

Sus pislik iç ses yok ben sana pislik dersem bende pi- lan yoksa ilkenin iç sesiyle benim iç seslermi karıştı anlamadım yaaa!!

- taam neyse ben vinimin baklavasını izlemeye gidiyom bb.

Ay git benim yerimede izle kız. Bide bb nedir abi bb' ni s- töbestya.

İç sesle olan kavgamızdan sonra Selene odaklandım. Selen konuşmaya başlayınca susup onu dinlemeye koyuldum.

Turuncu kafa- meriç senin huyunu bildiğim için pizza sipariş ettim ve kola.

Dövmeli maviş- aşkların bitanesi salaklıkların kankicampinti yerim seni.

Civciv- neyse lan, çekin şu masadaki şeyleri kenera.

Masadakileri kenara çektikten sonra bardakları getirip masaya kurulduk. Bi pizza dilimi alıp ağzıma alıcağım sırada, telefonum çalmaya başladı. Söylene söylene telefonu açtım arayan annemdi hayırdır inş.

- meriç seni italyaya gönderiyoruz.

- has.....san aa hasan amcamı o ya?!!

- kızım, yavrum, salak kuzum benim.

- ya anne ben italyada tek başıma napıcağım.

- tek başına gitmiyeceksin.

- nasıl yani?

- İlke ve Selen de senle geliyor, derhal bavullarınızı hazırlayın yarın uçak kalkıyor.

- uyşş annelerin bitanesi, canım annem,şekerli çay annem de sen onları nasıl hallettin ben neler kaçırdım?

- çok konuşma bb!!!

Ay bb dedi paha bişeyler oluyor. Kızlara döndüğümde selenin ve ilkeninde telofonla konuştuğunu gördüm. Telefonları kapatınca ikisi birlikte çığlık attı.

Bende bağırarak:

- bekle lan bizi italya seni altını üstünü dağıtmaya geliyoruzzz!!!!. Dedim.

&&&&&

Ben, bekle lan bizi italya seni altını üstünü dağıtmaya geliyoruzzz!!!!. Dedikten sonra, yemeği yiyip,ilk benim bavulumu hazırladık. Daha sonra Selenlere gidip, onun eşyalarını hazırladık. Şimdi ise İlkelerde bavul hazırlıyoruz. İşimiz bitince birbirimizle vedalaşıp, evlere dağıldık.

Saate, baktığımda 10:30 olduğunu gördüm. Biraz sonra kapı çaldı ve annemler içeri girdi. Hepimiz koltuklara yayıldık. Annem beratı ( erkek kardeşi) uyutup yatağına yatırdı. Ben konuşmaya başladım.

- anne ben yani biz, nerde kalıcağız.

- kuzum size, amcanların sitesinden bi ev tuttuk. Bu olay bu gün gerçekleşmedi aslında, biz 1 hafta önce bu kararı aldık.

- vayy bee ben neler kaçırmışım.

Kısa konuşmamızdan sonra odalarımıza geçtik. Ben bavulumu son kez kontrol edip sırt çantamı aldım. İçine bilgisayar, iki kulaklık, aypet ve şarz aletlerinide koyduktan sonra kapatıp. Ön gözüne sigara paketi ve çakmak attım orayıda kapatıp pijamamı giydim. Ve uykuya daldım.

%€€€€€€%€¢€€€€

Arkadaşlar, biraz kısa olmuş olabilir ama okul dönüşleri anca yazabiliyorum, en kısa zamanda yeni bölüm gelecektir. Sizi seviyorumm........

3 italyanca katili.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin