Kankicampintlerim, yeni bölüğmmmm....
Multi: aşkımmmm bitanemmm kendi adımı taşıyan garı: meriç...
Hayatı zorladıysan sıçmak zorundasın...
&&&&&&
" aşkığmmmm yemeğkkkk yapsanağğğ acıktığmm.. " Selen bana tip tip bakıp işine devam etti. İtalyaya geleli 3 gün oldu ve ben buraya alıştığğm.. Ama yarın okulumuz başlıyor. Benim salak kuzenim Melikede bizle kalıyo, amcamların oturduğu evin sağından 4 ev ilerde oturuyoz. Yav ben açımm.. Lanad olsun bu hayad lanad olsun bu sevgi dırım dırım, angaranın bağlarıda büklüm büklüm yolları... Benim kafa şok iptal wefad.. Neyse kankimler, ben yemek yiyip geliyom..
" Selimden "
" abi kızın fotoyu ne zaman çektin hayret ediyorum? Yanlız kızda iyiymişş.."
" bora yavşama"
Uçaktan inmiş, hemen aşıklar çeşmesinin iki cadde üzerindeki evime gelmiş, kardeşimin yavşamalarını çekiyorum.. Hani şu beni sinir eden, kızdan bahsediyoruz. O hostesle konuşurken yan profilini çekmiştim.. Tamam biraz tatlı olabilir.. Ya tamam güzelde olabilir.. Taş gibi kız lan!!
"Meriçden "
Sonunda karnım doymuştuu! Zaten gece yarısıda oldu ben yatağa corre. ( koşar)
&&&&&
" içiğmm yanarr içiğmmm kanardağğ.. İsyeağnnnnn.."
Sabah erken kalkmış banyoya girmiştim. Ve şimdik banyo konseri veriyorum.. Tamam bu kadar saçmalık yeter. Durulanıp çıktım ve iç çamaşırlarımı giydim. Banyodan çıkıp dolabın önüne geldim. Siyah şort, siyah askılı üstünde witch girl ( cadı kız) yazan t-şhirt giydim, üstündeki yazı italyancaydı burdan almıştım.. Ve siyah dizden bir karış yukarda olan çorabı giydim. Mavi çantamı alıp içine ne lazımsa koydum ve fermuarı çektim.
Saçlarım taradım ve salık bıraktım. Eleyener, rimel ve parlatıcıda sürdüm ve aşağıya bodoslama koştum. Benim kuzican kahvaltı hazırlamış? Meike? Bizim Melike? Taam be sustum.
Sus knk sus..
Slk iç ses..
Sensin slk..
Slk deme bana..
Slkk slkkk slkkk.
Mal..
Pislik..
Aaa yeter lan beynim yandı iç ses seni dövçemm..
Terbiyesiz iç ses hıh.. Kahvaltı ettik ve dışarı çıktık. Melike garaja yöneldi hayırdır inş..
İçeri girdiğimizde, 4 tane lamborghini? Lamborghini? Baya baya siyah lamborghini? Öheee..
Hızla gıcır gıcır parlayana koştum ama duraksadım.. Anahtar? İmdadıma yetişen Melike:
Melike: kızlarrr bunlar bizim arabicankiler.. Öndeki dışında hepsini seçebilirsiniz. Anahtar çalıştırma şeyindeee..
Ben direk yanımdaki gıcıra döndüm ve arabaya atladım. Arabayı çalıştırdım ve telefonu yan koltuğa koydum.
Okulun yolunda ilerlerken, radyoyu açtım. Kanallarda gezinirken en sonunda bi şarkıda durdum.. Yaa ben bu şarkıyıı çoğğkkk seviyomm.. Buray: istersen.
Şarkıya eşlik ederken okula girdik. Herkez bize dönerken her zaman ki gibi cool davranmaya başladım. Arabaları garaja park ettikten sonra, aynı anda arabalardan çıktık. Okula girdik. Melike merdivenlere yöneldi, bizde peşinden yürümeye başladık. İki kat çıktıktan sonra, sola döndü. Okul müdürü: Alberto Seymen. Aynen böyle yazıyodu bunun soyadı türk soyadı değilmiii?!?!?!
Neyse yaaa. Melike içeri girdi ardındanda biz. Müdür ayağa kalktı ve bildiğin türkçe konuşmaya başladı.
Okul.mdr.A.S- Çocuklar ben okul müdürünüz Alberto Seymen. Sınıfınız Melikeyle aynı olacak. Sınıfınız 11\F.
Yok bide olmasın, teallam yaa. Nese 11\F' ymiş. Sınıfa yürürken sessizdik fazlaca sessiz çünkü sınıflar ders işliyordu. Dememi bekliyorsanız hiç beklemeyin kahkahalarım(ız) koridorda yankılanıyordu.
&&&&&&
İlk gün sade geçti ve ben çok yorgunum. Ama Melikenin ortaya attığı fikirle kendime gelmiştim. Fikir: bara git ve tozut.
Odama ilerledim. Odanın içindeki banyoma girdim ve ılık suyu açtım. Yıkandıktan sonra iç çamaşırlarımı giyip, banyodan çıkıp dolabıma yöneldim. Dolapdan, siyah bir omzu düşük t- şhirt ve siyah dizimin bir karış üstünde biten mini etek giydim. Şaçlarımı yaptım ayağımada buz mavisi topuklu ayakkabımı giydim. Salona indiğimde kızlarında çoktan giyindiğini gördüm. Telefonumu ve cüzdanımı küçük çantama koydum.
&&&&&&
Acayip şekilde başım dönerken midemde bulanıyordu. Bara geldikten sonra, içkiyi fazla kaçırmıştım. Seleninde benden farkı yoktu. Kendimi zorlayarak dışarı çıktım. Arkamdanda bizimkiler. Birden öğürmeye başladım ve öğkkk..
Arkamdan yaşlı teyze sesi geldi:
Teyze: Allahım niye oğlumun tahini buraya çıktı. Şu italyan kızları görmüyomusun?. tövbe estağfurullah.
Dövmeli maviş: ıblaaa bi raki - hıck - içtağkk yağğ.
Sonrasında yetze bastonunu almış bizi kovalıyordu...
€€€€€
Bu bölüm sona erdi, vote ve yorum please..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 italyanca katili.
Teen Fiction3 yakın arkadaş gittikleri italyada yeni dostluklar, aşklar,sevgiler bulucaklar. peki onların italyancası yarım yamalaksa işte burularda tam gülmelik yerler. kitap karakterlerine hasta olan ve yemek yiye yiye içinden yemek ağacı çıkacak genç kızımız...