2. bölüm - ha***ktir -

123 9 6
                                    

Arkadaşlar , yeni bölümle karşınızdayım. İyi okumalarrr.
Multimedya: italyaa.....

&&&&&&

İnsanlar, fazlamı salaktı yoksa hayat fazlamı komikti?....
Bence hayat çok komikti, çünkü şuanki durumum berbattı. Uçak tuvaletine kilitlenmek nedir abi ya.....
Gerçekten , kimse anlayamadımı benim tuvalette kaldığımı. Kapının çalmasıyla, sövmeyi bırakıp konuşmaya başladım:

Dövmeli maviş- lütfen beni kurtarınn.... Tuvalette kaldım lağğnnnn.......

X- Io non ti capisco? ( seni anlamıyorum? )

Dövmeli maviş- h****ktir. İtalyana denk geldimya daha gamyemem. Dur lan tuvalette kaldım nasıl deniyodu?? Ha buldum.

Dövmeli maviş- Io ero in bagno. ( tuvalette kaldım)

X- Cosa posso fare..... ( ne yapabilirim..... )

Dövmeli maviş- oğlum fare mare ne ayak, sen bana küfürmü ediyon piç, salak.

Karşıdan ses gelmeyince gittiğini anladım. Bir iki dakika sonra kapıyı yumruklamaya başladım. Kapının hemen yanıma düşmesiyle sıçradım. Gelen kişi hoslardan biriydi teşekkür edip yerime geçtim. Selen ve İlke yayılmış uyuyorlardı. Şimdi Uyandırsam benim hayatı iyice boka çevircekler, oyüzden sırt çantamı alıp hosteslerin yanına gittim. Hosteslerden siyah saçlı olan:

Hostes- buyrun efendim?.

Dövmeli maviş- benim arkadaşlarım, yayılarak uyumuşlarda bana yer kalmamış, başka boş bir yeriniz varsa ayarlayabilirmisiniz?

Hostes- peki efendim şöyle geçin.....

Gösterdiği yere baktığımda cam kenarında üçlü koltuk olduğunu ve en solda benim yaşlarımda bir çocuğun olduğunu gördüm. Çocuğun oturduğu koltuğun en sağına oturdum. Biraz ses çıkarmış olabilirim ve çocukda uyanmış olabilir......

Çocuk- Come osano si può sedere qui? ( siz ne hakla buraya oturabiliyorsunuz?)

Oha lan bu kapıyı açmama yardım etmeyen çocuk. Sesinden tanıdım.

Dövmeli maviş- a te, non mi hai aiutate a rimuoverlo dal gabinetto. ( sizene, siz beni tuvaletten çıkarmaya yardım etmediniz.)

Çocuk- si dispone di una donna molto spregevole. ( çok gıcık bir kadınsınız.)

Dövmeli maviş- Çocuk ne diyon sen anlamıyom sadece gıcığı anla- gıcıkmı oğlum ben seni döverimm..... Bana bak oğlum burdan baklavanı sayabiliyorum ama çok gıcıksın bunu bil. Aynı tavuk kümesine giren çirkin ördek yavrusu gibi, bide diyoki siz ni hikli biriyi itiribiliyisiniz. Salaksın,malsın,öküzsün, odunsun, gıcıksın. Burdan o çirkin sevgilene sesleniyom. Bunlar seni istemeye gelince baban vermesin, baban vermedi diye kaçarken taşa takılıp uçurumdan uçarsın inş.

Ellerimi açmış yukarı bakıyordum. Çocuk birden kendini sıkıp kızarmaya başlayınca tekra konuştum.

Dövmeli maviş- lan ne kızarıp, bozarıyorsun sıçasın geldide tutuyonmuuuuu.

Çocuk birden kahkaha atmaya başladı kahkahalarının ardından zorla konuşma başladı:

Çocuk- hahaha......ben......hahahahhaha......türküm yanlız beddualar.......... İyiymiş.....hahahahahhaahahahah....

Ben ona şaşkınca bakarken o daha çok kahkaha atıyordu. Sinirle ona baktım. Kahkahalarını kesip, teslim oluyorum der gibi ellerini kaldırdı ve masumca:

Çocuk- ya valla ben italyanım bak yemin.

Dövmeli maviş- yemin falan etme günah lan piç.

Çocuk şuan çoğkkk dadlu duruyoooo.......

Dövmeli maviş- affettimm...
Mırıldanarak söyledim söz üzerine bana sarıldı....... Bana sarıldı? Bana? Sarıldı? BANA SARILDI? BANA? BANA?
Tamam vurmayın sustum. Lan aklıma menemen geldi bana bana yicektik şimdi ühühühühü..... Dur la bana sarılanı unuttum.

Dövmeli maviş- ben, Meriç. Meriç Esen.

Çoçuk- bende, Selim. Selim Aytürk. Ve tanıştığıma memnun olmadım!.....

Pislik diye mırıldandım.

Selim- seni duyabiliyorum. Buarada telefon numaran?

Dövmeli maviş- 05********* .

Tamam arıyorum gibi şeyler dedi.

Tel çalınca hemen aldım teli ve numarayı kaydettim. Adını aynen şöyle kaydetdim.

Seqsişaqacı........

Puhahahahah, acep o beni nasıl kaydetti. Hemen mesaj attım.

Selim'den:

Kızı aynen şöyle kaydetmiştim:

Hatun........

Bir yeni mesajım var.

Hatun- sen beni nasıl kaydettin.

Meriç 'den

Onun mesaj atmasını beklerken sonunda atabildi:

Seqsişaqacı- bilmem.....

Yanımıza, gelen bi hostesle kendime çekidüzen verdim. Kadın konuşmaya başladı:

Hostes- efendim, arkadaşlarınız uyandı sizi soruyorlar.

Dövmeli maviş- tamam neyse ben yerime geçiyim. Selim görüşmemek üzere.

Bunu dedikten sonra yerime geçtim. Kızlara trip atma modunu açtım ve kendimi koltuğa bıraktım... Biraz sonra bana masum bakışlar atmaya başladılar, ama ben bunlara dayanamam kiiii!!!!
Bütün başımdan geçenleri anlatmaya başladım.

%%%%%

Anlattıklarımın bazı yerlerinde yuhlamış bazı yerlerinde kahkaha atmışlardı. Şimdi ise inişe geçmiştik.

Sonunda indiğimizde karşıda amcamlar vardı. Amcam, yengem ve kuzenim melike. Melikeyle aynı yaştayız biz, ikiz gibi doğmuşuz.

Sonunda siteye vardık. Hemen kenarda kayıkların gezdiği, kenarlarda marketler ve binalar olan bir göl vardı aşıklar çeşmesi ise hemen caddenin arkasındaydı (multi)

Yaşasın italyağğğğ.........

&&&&&&&

Buda kısa olmuş olabilir..... Ve bu 14 okuyucu vote yada yorum yapsa olmuyor diymi. Siz anca okuyup geçersiniz neyse bölümü MelekIsmail34 ithaf ediyorummm en azından sevenler var...

3 italyanca katili.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin