Annemin ölüm haberini aldığımda olduğum yere yığılıp kaldım ev arkadaşım yelda'yla beraber kendimi ambulansın icinde buldum benim hemen mardine gitmem gerek hastaneye gidemem anneme gitmeliyim beni bekliyor bizi havaalina biraktilar ilk uçağa yer bulduk yelda beni yanlız bırakmadi yanımızda hıç bisey yoktu.Ucaktan indigimizde Firat karsiladi bizi. Bizim konagin calisaniydi.Beraber buyumustuk.Konaga vardigimizda agitlar gozyaslari her yeri sarmisti. Gozlerim babami aradi. Annemi cok severdi. Omzumda bir el hissettim. Babamdi. Birbirimize sarilip agladik. Kardesim Dilan geldi
-Ablaaa diye bagirdi. Gozyaslari akip gidiyordu. Arkadasimi,dert ortagimi kaybettim. Ben annemsiz ne yapacaktim. Kolum kanadim kirildi. Bir yanim eksik kalmisti.
Cenazeden on gun sonraydi. Gelen giden eksik olmuyordu. Yelda nin gitmesi gerekti. Onu yolcu ettim. Hepten yalniz kalmistim. Dilan daha 14 yasindaydi. Onunla herseyi konusamiyordum. Annemin kirki cikmisti. Sonra konakta biz bize kaldik. Kimse gelmez olmustu. Yaz tatili girmisti. Burada annemle tatile geldigimde catiya cikar gun dogusunu izlerdik. Ama bugun yalnizdim. Cok ozledim. Tam dalmistim ki birden bir gurultu koptu. Hemen asagi indim. Babam dizlerinin ustune cokmus kuzenim Gazi ye birkac adam silah dogrultmustu. Gazi yle cok yakindik. Abimdi. Babama ne oldugunu sordum. Bana odama gitmemi soyledi. Bende dinlemedim. İnatcinin onde gideniydim. Busra diye tekrarladi babam. Duymamis gibi davrandim. Meger Gazi Barut asiretinin fabrikasini atese vermis.Amcamin vefatinin sorumlusu olarak onlari suclamis. Babam tum asireti toplayip olum hukmunun yerine baska cozum yollari aramakta. Gazi tek cocuktu.Amcamdan babama kalan tek hatiraydi. Onun olumunu izleyemezdi. Ogleden sonra konak agir misafirlerle doluydu. Odamda dort donuyordum.Dilan yengemle beraber yanima geldi. Oturduk,ne olabilir diye fikirler yuruttuk . Birden kapim calindi. Gelen Firatti.
-Agam seni salona bekliyor dedi.
Birbirimize bakiyorduk....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu Sevdam
General FictionBir gün sorarlarsa beni sana küçücük dünyası vardı onuda ben kararttım dersin...