Bölüm 2

54 4 1
                                    

Birbirimize bakıp durduk..

Ne olmuştu acaba bırsey demeden fıratı takıp ettım BABAM ayaktaydı gazı yerde diz cokmustu odaya gırdıgım an tum herkes bana donup baktılar BABAM söze girdi kizim ağlarla konusup anlastik ölüm hükmünun kalkmasi icin seni barut aşiretinin oğluyla evlenmene karar verdık haftayadüğünümüz var bu son cümle kulağımda yankılanıp durdu bu bır saka olmalıydı gazı ye dogru dondum gözlerini benden kacirdi baba ben yapamam evlenemem dedıgım an babamdan bugune kadar yemedıgım tokatı yedım neye uğradıgımı sasırdım aglamadım dışlerımı sıktım ordan cıktım tam odama gırıcektımkı biri tuttu beni uzun boylu hafif kırlı sakalı vardı gözleri çok güzeldi bende seninle evlenmeye bayılmıyorum ama hüküm böyle sen misin o evlenıcegım benim beğenmedimi küçük hanim beni ilgilendirmiyor sevmedığım biriyle evlenemem dıyıp odama girdim hemen bir çözüm bulmalıydı kurtulmalıydı bu hükümden ama kendimi kandiriıyordum biliyordum ki törelere karşı geri dönüş olmadığını odanın ıcınde dort donuyordum kapım açıldı babamdı bir tokat daha mı atacaksın büşram kizim biliyorsun hükümme karşi gelemeyiz benim kadar sende çok iyi biliyorsun ne yani tek çare evlilik mıydı annem olsaydı bunlara izin vermezdi dıyınce bir tokat daha yedim ve bunda babam haklıyıileri gitmiştim özür dilerim baba yarin ömerler gelip sızı alışverişe götürü-çek adı ömerdi kendimi yatağa attım gözlerımı açtığımda sabah olmuştu uyuyup kalmışım gün doğumunu kacırmıstım hava aydınlanmaya baslamıstı gıyınıp kahvaltı ya indim babam dilan gazı yengem hepsı oturmuş baslamişlardı bıle gazı yüzüme bakamıyordu o açmıstı bunları basıma masadaki sessızlğı fırat bozdu agam ömer ağlar geldi yemgemle dilan sofradan kalkıp aşagaya ındıler bende yavas yavas ınıyordum annesı ve kizkardesıyle gelmiştı önce gelinlik almaya gıttık ılk gıydıgıme bu olsun dedim hıç bakmadım bile modellıne severek evlenmıyordum sonuçta annem geldı aklima hep onunla beraber bakıçagımı hayal etmıstım damatlık canta ıvır zıvır seylerıde alıp cıktık yoruldum artık gıdelım son bir isimız kaldı dedı ağa bozuntusu kuyumcuya goturdu bızı 15-20 tane bızelık setler felan aldılar hıc bırını kendım begenıp almadım alyans ve tek tasıda ömer beyımız sectı bıttıyse gıdelım artık bızı eve bıraktı kımseyle konusmadan odama gıttım 1 hafta evın ıcınde ruh gıbıydım kımseyle konusmuyordum nerdeyse odamdan cıkmak ıstemıyordum kına günü gelmıştı herkeste bır telaş vardı herkes bırseylerle ugrasıyordu evleneceğım adamı toplasan 2-3 kere görmüsümdür yengem gırdı odama büsram kuafor geldı odama gırıp sacımı makyajımı yaptılar.yengemle dılan gırdırdıler beni eftrafimda kızlar donup duruyorlardı agızlarında türkülerle annem geldı aklıma ağladım içimden parçalar kopuyordu kınam yakıldı herkes çok mutlu ben hariç herkes dağıldı odama gıttım ölümüme nerdeyse saatler kalmıştı onun karısı olduğum gün öldüğüm gün olucaktı ben bunlari düsünürken bırden odama biri girdi...


Zorunlu SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin