Bölüm 3

69 5 1
                                    

Herkes dagıldı bende odama geçtim birden odama girdi.

Senin ne işin var burda ömer hemen cik odamdan mustakbel karim degilmisin gelirim sacmalama ben senin hic biseyin degilim cik odamdan bügün değilsede yarin olucaksin hayir hic bir zaman senin olmayacam çok inatçisin seninle cok isimiz olucak cikti odadan Allahim benim bir care bulmam gerek yarin hiç olmamali kacsam babamin yüzünü yere eğdıremem hayal kuruyordum kacisim yoktu ama asla onun olmuyacam bütün gece gözüme uyku girmedi catiya cikip gün doğumunu izledim yengem geldi yanima kizim napiyorsun burda uyumadinmı yok yengem uyuyamadim kizim büşram sana nasil tesekkur etsem az senin için ne yapsam az oğlumun hayatini kurtardin öyle deme yengem tamam suanda cok nefret edıyorum benım elıme gecse ben öldürürüm ama göz göre göre ölümünü izliyemezdım kendini feda ettin be yavrum hanginize üzülsem oğlum bir hata yaptı ceza sini sen cekecen buna nasil dayanir yüreğim sen sıkma canını yengem biliyorsun sende gazi ye kıyamam amcamın emaneti onu nasil sevdğimi biliyorsun kardeşim neyse gazi de o hakkini helal et kizim hadi yengem sen dert etme kendine helal olsun bak babam bagrıyor hadi gidelim büşra neredesin? hemen aşaga indik kuaför gelmişti odama geçip hazirlanmaya basladim cenazeme hazirlik yapıyorduk kefenimide geçirdiler üstüme diri diri gömüyorlardı kapi açildi gelen kayinvaldem gül hanimdi çok güzel olmussun kizim Allah mutlu bir kurmanizi nasip etsin bak güzel kizim bende kocami tanimadan evlendim korktum bende senin gibi sonra ali aga*yla beraber yasamayi öğrendim alistim sonra sevdim oyüzden korkma kizim oğlum seni mutlu edecektir sende artik benim bir kizimsin bir derdın bir ısteğiın olursa soylemen yeterlı hadi hayirli olsun bende senin bir annenım artık gidimde misafirlerle ilgilenim çok iyi biriydi ama ben onun gibi olamazdim off kafam çok karışık annem nerdesin sana çok ihtiyacim var kapiya ömer geldi beni baya bir süzdü kolumdan tutup nikah masasina oturttu önce ömer evet dedi sira bana geldi ömere baktim ardindan babama gözlerini kacırdı kışık bir sesle bende evet dedim oyunlar oynaniyor herkes çok mutlu ömere anlam veremyordumoda mutluydu istiyerek evleniyormus gibi gitme vakti gelmişti kolumdan tutup arabaya bindirdiler artik sona yaklasiyordum görümcem gülçehre beni odama götürdü klaşik döşenmisti fazla esya yoktu birden ömer geldi odaya kapi çalma diye bir şey var kendi odama girerken kapi çalicak degilim seninle ayni odada hatta ayni yerde kalmayi istemiyorum git kendine yaticak yer bul fazla zorluyorsun bence artik ikimizde burda ayni odada hatta ayni yatakta kalicağiz diyip yataga girmisti bile artik benim karimsin buna alissan iyi olur ben senin hic biseyin degilim yataktan kalkip üstüme yürümeye başladi büşra gir ve yat sana dokunucak degilim simdilik tabi inat etmeyi birak artik sen barutçularin hanimisin benim karimsin ben ağım ım başka yerde yatip kimseyi kendimi laf ettirmem hadi yat artik Allahim bu bir kabus olsun yatağin ucuna yatmiştim bütün gece uyuyamadim gün doğumunu izlemek için catiya cikmistım burdan okadar da güzel görünüyordu dalıp gitmistım birden asagadan sesler gelmeye başlamişti merdivenlere doğru gittim ağam hanim ağam burda dedi biri ömer çok sinirliydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorunlu SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin