Crrrrr, zazvonil mi budík, to znamená další den strávení v škole s timi idiotmi , ked moje nohy dopadli na studené parkety v mojej izbe prebehol mi mráz po chrbte , pomalím krokom som sa dostavila do kúpelni a tam vykonala rannú hygienu , po niekolkých minutách stráveních v kúpelni som vyšla a prešla ku skrini odtial som vytiahla čierne skinny jeans , tričko Blink182 a šedú mikinu , vlasy som si dala do drdolu , spravila jemný make-up a bola som hotová , zobrala som si knihy ktoré som následne nahádzala do tašky , zišla som dole do kuchine tam už ba stole na mna čakali ranajky , hmm chleba potrté nuttelou a kakao , milujem kakao , po ranajkách som si obula svoje čierne conversky , zobrala som si klúče od domu a mohla som vyrazit kedže mama pracuje od skorého rána až do poobedia tak nieje doma a otec ten je asi v posteli čiže to znamená aby som vyšla bez akého kolvek "drž sa zlatko " alebo " dávaj si na seba pozor " úprimne niektorým teenegerom to vadí , no ja by som zato dala aj celý svet len aby mi to rodičia povedali , na zastávku to nemám daleko tak sa moc neponáhlam , ked už som konečne dorazila na zastávku , nevyhla som sa nenávistným pohladom niektorých ludí čo čakali na bus , autobus prišiel a ja som nastúpila , dala som si slúchadlá do uší a počuvala hudbu , pozerala som von oknom a rozmýšlala prečo ? Prečo len ja nemôžem byt ako ostatný , mat kamarátou , normálny život , normálnu rodinu , niekoho kto ma bude lubit . Ked autobus zastal pred šolou , tak som vystúpila a prešla cez brány školy , s povzdychnutím som vošla do školy a už sa to zase začalo všeci na mna cively " psychopat " z jednej strani "krava " z druhej strany na toto som si už dávno zvikla , prešla som ku svojej skrinke a hodila do nej tašku zobrala som si knihy a kráčala do triedy .
Po škole
Agh do riti ,zameškala som bus čiže domou sa pojde peši , výborne
. Kráčala som okolo jednej tmavej uličky , hmn nenávidím tmavé uličky chápete vela hororou sa začínalo tmavými uličkami , no nič , pomalým a hlavne opatrným krokom som prechádzala cez uličku , zrazu som za sebou počula akýsi šramot ,len tak z reflexu som sa otočila no nič som tam nevidela , otočila som sa spet a predomnou stál chalan " Zdravím , a zbohom " povedal a niečo mi priložil ku ústam , páchlo to ako lieh zmiešaný so chlorom , omámilo ma to a potom som len vydela tmu .
Po niekolkých hodinách
Prebrala som sa priviazaná na nejakej stoličke , nadomnou bolo ostre svetlo ktoré mi svietilo priamo do mojich modrých oči " Halo ? Je tu niekto ? " potichu som sa opítala do prázdna " A maličká sa nám prebrala " povedal akýsi chlapčenský hlas " Kto si ? Čo chceš ? " pítala som sa jednu otásku za druhou "no no no , tu otázky kladiem ja " povedal a priblížil sa bližšie , mal čierne vlasi a v nich blondatý pásik orieškovo hnedé oči ktoré boly kúsok užšie , velké pery a na rukách mal všeliaké tetovania . " No tak fajn " povedala som s úškrnom , no bodaj by nie ked je tak sexy , Omg mne sa páči nejaký vrah . " je ti niečo smiešne ?" Opítal sa " nie ja len že si .... no si sexy " povedala som svoju myšlienku nahlas , on sa usmial " ved ja viem " povedal s úškrnom , "ty sa ma nebojíš ? " opítal sa " nie , ani neviem prečo ale nie " povedala som ja som sama zmetená čižr neviem čo hovorím no jedno viem , drží ma v zajatí sexy chalan a to je krute sexy " prečo sa ma nebojíš ? " opítal sa " počuj ja vážne neviem ale chcela by som vediet tvoje meno " povedala som " volám sa Calum a ty si ?" Hmn tak Calum pekné meno " Emilly " odpovedala som jednoducho , usmial sa a podišiel k mojej maličkosti rozviazal my ruky " neviem čo to práve robým ale verím ti tak aby si mi nezdrhla lebo skončíš ako ostatný " povedal a ukázal na buxy celé od krvy .
Ahojte je tu prvá čast , srry za chyby a dakujem každému kto si toto prečíta .
YOU ARE READING
Psycho Love
Randomtento príbeh je už podka názvu Love story , bude tam vystupovat Calum Hood so skupiny 5Sos , nech už mám konečne o všetkých príbeh. Dúfam že si to aspon niekto prečíta .