Ešte v ten istý den: " ouh neboj sa nechcem skončit ako naporcované jedlo " povedala som a prekrútila som očami " ved ja viem .... nikto tak nechce skončit " povedal Calum " no fajn maličká aby si bola v obraze sme v starej nemocnici a ty máš dnes misiu zabit niekoho ale nie hocikoho musí to byt chalan , ale ja ti budem pomáhat , vieš aby si niečo nedodrbala " povedal a mne po hrbte prešli zimomriavky " ja - ja -ja mám n-niekoho z-z-zabit ? " opítala som sa neveriacky "Nie jazdit s ním.na.jednorožcoh " povedal ironicky a prekrútil očami . "Ja len nikdy som nikoho nezabila , a prečo by som mala ved mi nič nespravil " povedala som.s roztraseným hlasoum " to zvládneš neboj " povedal a vtiahol ma do obiatia silno som ho obiala a neskôr sme sa od seba odtiahly no Calove ruku ostali na mojich bokoch jemne sa naklonil a pri perách mi pošepkal " To nemôžem " pozrel sa mi do očí a sama neviem čo ma to napadlo asi od toho rozrušenia " Ale môžeš " povedala som a spojila naše pery Calum si ma ešte viac pritiahol k sebe čiže som cítila jeho Juniora ale neriešila som to . Odtiahol sa " Aby ti bolo jasné skončil som to lebo ja som niekedy nadržané prasa a aby som ti to objasnil ja nemilujem ja tvrdo šukám " (#hláška so 50 shades of gray: D ) zarazilo ma to a ani som to neriešila " Hádam si si nemyslel že som ta chcela hnet teraz pretiahnut " povedala som drzo " Ved áno princezná ale len aby si vedela ja som ti to len objasnil , aby si sa pripravila " povedal celkom som zabudla že dnes niekoho zabijem chudák ten chalan zabijem niekoho s mojej školy , ítak sú tam len samý zmrdi . " ako pripravila ,ja ti nedám ani ked ma budeš chciet zabit " povedala som a je jasné že ma asi zabije " neboj sa nezabijem ta , najprv ta pretiahnem a potom zabijem " povedal a odkráčal dakam doneznáma .
Srús som ti s novou krátkou častou , píšem to v škole čiže to píšem dost narýchlo . :D :)
YOU ARE READING
Psycho Love
Randomtento príbeh je už podka názvu Love story , bude tam vystupovat Calum Hood so skupiny 5Sos , nech už mám konečne o všetkých príbeh. Dúfam že si to aspon niekto prečíta .