kitabım. hatalar olursa beni affedin. Kurguda bir degişiklik oldu. Sorun etmessiniz sanırım.Resimdeki anastasya.
ANASTASYA
Uykumdan uyandıgımda ilk duydugun kuşların sesleri oldu.Gözlerimi açmadan sesleri dinlemeye başladım.Kuşlar mutlu mutlu sesler çıkarıyorlardı.Biraz daha dinleyip gözlerimi açtım.İlk gördügüm şey büyük beyaz gardırobum oldu.Biraz yanına baktıgımda mavi döşemeli çalışma masam vardı.Yatagımdan kalkıp pencereye dogru yürüdüm.Dışarıya baktıgımda insanların koşuştugnu gördüm.Komidinin üstündeki gümüş saata baktım.Saat 7.30 insanların niye koşdugu belli oldu.Kahvaltıya sadece yarın saat vardı.Pencerey tekrar baktım.Sarayda çalışan insanlar işlerini yetiştirmeye çalışıyorlardı.Çalışanlan köşarken meyki sahibi insanlar çok rahahtı.Yavaş yavaş yürüyorlardı.Sarayda sütatü farkı vardı.Zenginler fakirleri eziyorlardı.Bir zendin bir suc işlese hemen affedilirken aynı sucu bir fakir işlese en agır cezaya çarptırılıdı.Kapının sesini duyunca oraya baktım.Karşımda yardımcım mary vardı.Mary sarı saclı ve yeşil gözleri ile herkezi büyüleyeçek kadar güzel bi kızdı sadece fakir bir aileden geliyordu ki bu sarayda bu çok önemliydi.Nazik,sesiz bir kızdı mary.mary yanıma gelip(+'lar mary,-'anastasya)
+Leydim bügün kahvaltıda ne giyiçeksiniz?
Dolabına dogru yürüdum.Dolabı açtıgımda içinde renk renk elbiseler vardı.Gözüme çarpan mavi danteli elbiseyi göstererek
-mavi elbise mary
+çok güzel olacsıniz leydim.Çok iyi secim hemen sizi hazırlayalım.
Mary elbiseyi çıkartıp giymeme vardım etti.Elbiseyi giyip safir tacımı ve kolyemi takdım.Aynaya baktıgımda gerçektende çok güzel gözüküyordum.Mary yanıma gelip
(+'lar mary,-'ler anastasya)
-Leydim çok güzel oldunuz.Bütün lordlar peşinizde koşuçak.
Kahkaha attıp
-Ah mary çok teşekkür ederim.Eminin senin peşine düşerler.
Mary kızarıp
+Leydim çok teşekkür ederim ama siz oldukça bizi görmezler.
-O kadar emin olma mary.Eminim sana bakanda vardır deyip göz kırptım.
Mary bana anlamayan bakışlar attı.Gerçektende güzellignin farkında degildi.Şövelyem henry senour ondan hoşlandıgnı daha fark etmemişti.Henry ve mary birlikte olması beni de memnun ederdi.Gümüş saat bakıp kahvaltı vaktinin geldigni anladım.
-Mary kahvaltı zamanı gelmiş.Zaman ne çabuk geçti degilmi?
+Evet leydim
-Hadi inelim mary
+Peki leydim
Kapıya dogru yürüyüp odadan çıktım.Merdivenlerden inip salona dogru yürüdüm.Masaya baktıgımda babam,annem ve abim vardı.Vererans yapıp yerime oturdum.Tam karşımda abim micheal ,yanımda annem katherine ve masanın başında babam fransis vardı.
Abim bana gülümseyerek
(-abim micheal,+anastasya,#fransis,₺katherine)
-Sevgili kardeşim muhteşem gözüküyorsun.
Gözlerin kamaştı.
Kahkaha atıp
+Çok teşekkür ederim abi sende çok yakışıklı olmussun.
Abi bana bakıp gülerek
-Tabiki yakışıklıyım kardeşim.Kızlar beni görünce düşüp bayılıyo.
Ben bunu duyunca dahada gülmeye başladım.Tamam abim yakışıklıydı ama o kadarda egoisti ama her şekilde benim sevgili abimdi.Küçükken düştügümde beni kaldıran kişiydi.Benim için abim çok önemliydi.
+Abi kızların bayıldıgnı niyeyse hiç görmüyoruz ve bu kadar egoist olma abiçim kızlar kaçar sonra.
Ben bunu diyince annem ve babamda gülmeye başladı tabi abimde bozuldu.Abim bana bakıp
-Sevgili kardeşim merak etme kızlar kaçmaz ve senin nakış dersin yokmuydu?
Ben bunu duyunca abime sinirle baktım.Nakış dersinden nefret ettigimi bildigi için bunu söylemişti şimdi bu saçma derse gitmek zorundaydım.Gitmesem annem black binmeme ve kılıç dersime izin vermezdi.Ben daha bişey diyemeden annnem konuştu
₺Abin haklı söylüyo anastasya yemegini bitirip hemen odaya git hocanı bekletme.
Anneme baktıgımda bunun şu anlama geldigin anladım.Derse gitmesen at binmeyi ve kılıç derslerini unut.Ah hadi ama ne gerek vardı nakış'a çok saçma bence o kadar zamanla daha iyi şeyler yapabilirim mesala talim yapmak gibi.
₺ anastasya hadi
+Ama anne bügün gitmesem yani çok yorgunum lütfen anne.
₺Hayır anastasya o derse giriçeksin yoksa talimini unut.
Babam bakıp yalvaran bakışlar attım beni bu durumdan anca o kurtarırdı.Babam annem bakıp
#Hadi hayatım kızımızı bügünlük izin ver.Gerçektende çok yorulmuşa benziyor.
Annem babama ve bana bakıp
₺tamam sadece bügünlük
Gülümsedi.Anneme öpüp
+Çokk teşekkür ederim anne.Seni çok seviyorum
Anneme ve babama gülümseyip cıkarken abim yanıma geldi.Abimin omzuna vurup
+ Niye anneme dersi hatırlatın micheal
-ah!sakın ol anastasya sen bana bulaşmayaçaktın
+Asıl kurtulamasayımdım o zaman seni öldürürdüm abi!!
Abim bana bakıp güldü.
-Ama kurtuldu demeki canımı annem borçluyum.Neyse hadi senlen ata binelim.Uzun zamandır beraber binemiyorduk.
Abime baktım. Beni ne kadar sinir etsede onu çok seviyordum.Gülümsedim tamam der gibi başımı salladım.Abim bana bakıp ahıra dogru yöneldi.Bende peşine düştüm.Ahıra girdigiminde adımlarımı hızlandırıp black yanına gittim.Blakc sanki geldigimi anlamış gibi kişnedi.Black bakıp
+Beni özledinmi black?
Black sanki evet der gibi kişnedi.Buna bakıp gülümsedim.Blacki gerçektende çok seviyodum.O benim arkadışımdı.Abime bakıp haydi der gibi başımı salladım.Black binip dört nalla hızlandırdım.Abim arkamda kalmıştı.Abim bana bagırıp
-Hadi yarışalım
Ben bunu duyunca black hızlandırdım. Yarışının nerde biteçegni bildigim için kısa yolu dogru yöneldim.Arkama baktıgımda hemen abimi gördüm.Bana yetişmeye çalışıyodu ama yapamıyodu.İngiltere en iyi at kullanan bendim zaten abimi bile geçmiştim.Bitiş noktasını gördügümde daha hızlanıp yarışı bitirdim.Black yavaşlatıp abimi bekledim.Abim yanıma geldiginde
-Kısa yolu kullandın anastasya.
Abime bakıp
+Savaşta her yol mubahtur abi .
-hayır kardeşim degildir.Neyse anastasya osmanlılar hakkında ne düşünüyosun?
Abime bakıp
+Osmanlılarmı?Niye sordun ki abi yoksa bişeymi yaptılar?
-Hayır kardeşim sadece sordum.
+Abi osmanlılar degişik bir toplum ama o toplumu görüp insanlarını tanırsam düşüncelerinide anlarım.
-tamam anastasya sorumun nedeni ise osmanlılar savaş çıkarmaya çalışabilirler.Bazı tebbirler almak istiyorum da sana fikirlerini soraçaktım.
+Abi onları tanımadan sana bişey diyemem.Bence osmanlıya gidip onlarlanım fikirlerini anlamalıyız.
Abim bana bakıp
-Ozaman ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esiri
Historical FictionHayatı acılar ve zorunluluklarla dolu bir prenses osmanlı sarayına gider.Osmanlının sanıldıgı gibi barbar ve cani bir millet olmadıgnı anlar. Üstelik nefret ettigi osmanlı sultanına aşık olur. Nefreti aşka dönüşür.Önünde zorlu bir yolculuk vardır.Sa...