6.bölüm

56 5 0
                                    





ARKADAŞLAR YAZIM HATASI VARSA ŞİMDİDEN BENİ AFFEDİN.LÜTFEN VOTE YADA BEĞENİN.

Gözlerimi açtığımda Henry vardı.Süleymanın giydigi o kıyafetlerden giymişdi.Ona daha dikkatli baktığımda gerçekten aynı Osmanlılar gibiydi.Üzerine giydiği siyah kaftan ona çok yakışmıştı.Kafasına degişik bir şey takmışdı.Kıyafetleri koyup yanıma geldi.

'Günaydın nasya.Rahat uyudun mu?'

'Günaydın henry.Bebekler gibi uydum.Sen niye böyle giyindin.'

'Henry bana bakış atıp'

'Ne varmış halimde?'

'Aynı süleyman gibi giyinmişsin.Çok kötü olmuşsun henry.'

Henry dediğimi duyunca gülmeye başlamıştı.Bende onun o halini görünce gülmeye başladım.Acaba mary onu böyle görse ne düşünürdü?Mary'nin yüz ifadesi aklıma gelince kahkaha atmaya başladım.

'Mary seni böyle görseydi evlenmekten vazgeçerdi.Gerçekten de Süleyman'a benzemişsin bıyıkta bırak tam olsun.'

Henry benim değil mi? duyunca gülümsemesi soldu.Onun yüz ifadesini görünce daha da gülmeye başladım.Henry bana bakıp gülümsedi.

'Senin şu tatlılığına olmasa Nasya.Seni asla affetmezdim.Tatlılığına şükret.'

'Ah biliyorum biliyorum.Ben çok tatlıyım degil mi?Bunu askerlere söyleme otoritem kalmaz.Sonra onları nasıl eğiticem ben.'

'Emin ol asla söylemem.Neyse hadi kıyafetlerini giyinip aşağıya in.Seni orda bir sürpriz bekliyor.'

Süpriz mi?Ne acaba?Yataktan kalkıp koltuğa yanına gittim.Kıyafetlere baktığımda daha önce hiç böyle bir kıyafet görmemiştim.Korse... gibi şeyler yoktu.Bunu nasıl giyecektim ben.

Henry bunu ben nasıl giyeceğim nasıl bir kıyafet bu?

'Süleyman'ın karısı sana yardım eder.Onu çağırıp aşağı iniyorum.Sende hemen gel.'

'Tamam Henry.Çabuk ol hemen aşağı inmek istiyorum

Henry gülümseyerek odadan çıktı.Biraz sonra kapı çalındı.

'Gel'

Süleyman'ın karısı yanıma geldi.Yüzüme hiç bakmıyordu.Burada herkes böyle miydi.Üstünde koyu kahve renginde bir kıyafet vardı.Başına bir tülbent takmıştı.Süleyman'ın karısı konuşmaya başladı.

'Hanımın size giyinmeniz için ben yardım edim'.

'Tamam.İsmin ne?'

'İsmim firuze hanımım.'

'Çok güzel bir ismin var firuze'

Firuze utanarak başını eydi.Bunu görünce aklıma Mary geldi.Oda aynı firuze gibi çok utanırdı.Gülümseyip firuze'ye baktım.

'Firuze seni böyle görünce bana çok sevdiğim birini hatırlattın.Oda aynı senin gibi çok utanırdı.'

Mary çok özlemiştim.Onun saçma hareketlerini,tavırlarını hatta leydim demesini bile özlemiştim.Düşüncelerime dalmışken firuze kıyafetleri alıp yanıma gelmişti.Ona gülümsedim.Oda gülümsedi.Kıyafetleri giydiğimde Firuze'nin gözleri büyüdü.Çok mu kötü görünüyordum da bana öyle bakıyordu.

'Firuze çok mu kötü görünüyorum?'

'Hayır hanımım.Çok güzel görünüyorsunuz.Niye böyle bir şey düşündünüz ki?'

'Bakışından.Çok değişik baktın.'

'Ben güzelliğiniz den dolayı öyle baktım.Periler kadar güzelsiniz.Sizinde bunu görmeniz lazım.'

Firuze odadan dışarı çıktı.Ne olduğunu hala anlamadım.Firuze gerçekten değişik biriydi.Hiç onun gibi birine rastlamamıştım.Zaten buradaki insanların çoğu böyleydi.Gerçekten çok değişik insanlardı ve ben onları tanıyacaktım.Firuze içeriye girdi.Elinde ayna vardı.Bana karşı tuttuğunda şok olmuştum.Aynadaki kişi ben olamazdım.Aynada gerçekten çok güzel ve tam bir Osmanlı kadını vardı.Kar beyazı bir elbisenin sarı işlemeleri dikkat çekiyordu.Kafasında siyah bir tülbent küçük bir taç ile tutturulmuştu.Melekler kadar güzel biriydi.

'Firuze bu ben miyim?'

'Evet hanımın sizsiniz.'

Firuze sen bana ne yaptın da beni bu kadar güzelleştirdin.

'Ben bir şey yapmadım hanımım.Siz zaten güzelsiniz.İşte hazırsınız. Hadi aşaya inelim.Beyim ve henry bey sizi bekliyor.'

'Tamam firuze.'

Kapıdan çıkıp aşağıya indik.Salon girdiğimde ilk gördüğüm Henry oldu.Pencerenin orada biri daha vardı.Penceredeki kişi yavaşça bana doğru döndüğünde şok olmuştum.Onun burada ne işi vardı.

ARKADAŞLAR SİZCE BÖLÜM NASILDI?

SİZCE O KİŞİ KİM?

SINAV HAFTAMDA OLDUĞUM İÇİN BİRAZ BÖLÜM GEÇ GELDİ.SİZ BENİ AFFEDİN.LÜTFEN BEĞENİN VE YORUMA YAPIN .VOTE SAYISIN AZ OLMASI BENİ ÇOK ÜZÜYOR.LÜTFEN BENİ ANLAYIN.GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin