Niall: günaydın benim minik kelebeğim 09.08 AM
Emily:sana da günaydın 09.09 AM
Niall: tm 09.09 AM
Niall: naaaber? 09.10 AM
Emily: iyi ve bir şey dicem 09.10 AM
Niall: evet 09.10 AM
Emily: bugün buluşalım mı? 09.11 AM
Niall: harika oluR
seni saat birde almaya gelirimnereye gideceğimizi biliyorsundur umarım:D 09.11 AM
Emily: hepsini organize ettim,, seni seviyorum 09.11 AM
Niall: bende seni seviyorum. 09.12 AM
***
Emily Niall'ın mesajını okuyup deli gibi gülümsedi. Eski Emily böyle olacağını birisi ona söylese orada saçlarını keserdi, Niall onu gerçek Emily yapmıştı.
Yatağından hızla kalkıp banyoya girdi ve saçlarını iyice yıkadı, dün kestirmiş olduğu kahküllerini dikkatle taradı ve fön makinesiyle saçlarını iyice kuruttu. Saçlarının rengi turuncuya çalıyordu, bunu iki hafta önce yaptırmıştı. Niall'ın hoşuna gider diye düşünmüştü.
Ama Niall onu her haliyle seviyordu ki, zaten.
Emily bunu hatırlayınca yine gülümsemeden edemedi.
Banyodan hızla çıktı ve üstünü değiştirdi. Dün almış olduğu siyah üzeri papatya desenli diz kapağının üzerinde biten elbiseyi giydi ve aynadan kendini inceledi, iyi gözüküyorum diye düşündü.
Hemen yine hızlıca makyaj masasına oturdu ve hafif bir makyaj yapıp çantasını hazırlayarak aşağı indi.
Mutfağa gittiğinde annesi kahvaltıyı hazırlıyor, Jasmine Jacob'la oynuyordu, küçük bebeği güldürmeyi başaran Jasmine küçük bir sevgi çığlığı attı ve sulu dudaklarıyla bebeğin yanağına kocaman iki öpücük bıraktı. Onlara gülümseyip annesinin yanına giden Emily, annesinin bir kaç ballı krep ve biraz tost yaptığını gördü. Tavada da yumurta kızartmaya devam eden Mrs. O'Neill, dün Emily'nin anlattıklarını hatırlamış olacak ki ona sıcak bir gülümseme verdi.
Emily saate baktığında saatin 12.30 olduğuna inanamadı, nasıl bu kadar çabuk geçmişti, annesinin yaptığı küçük tostlardan bir tane aldı ve hızlıca yiyip üst kata çıktı, banyosuna girip dişlerini iyice fırçaladıktan sonra ağzına naneli şeker attı ve yine ayakkabılarını giyip hızlı adımlarla salona indi.
"Anne ben gidiyorum, akşam görüşürüz!"
"Çok geç kalma! Paran var değil mi?"
"Tamam, biraz verirsen neden olmasın?"
Annesi kızgın bakışlarla baktı ve ardından gülümseyip cüzdanından bir kaç papel çıkarıp eline verdi, "İyi şanslar." yanağına sulu bir öpücük kondurup kapıyı kapatan Mrs. O'Neill, aynı Emily gibi kızının ilk aşkıyla buluşacağı için deli gibi gülümsüyordu.
*
"Çok,çok güzel olmuşsun Emily." deli gibi sırıtan Niall ani bir atak yapıp Emily'e hızlıca sarıldı, Emily'de boş durmamak için ellerini Niall'ın boynunda birleştirdi ve kafasını boynuna yaslayıp minik bir öpücük kondurdu, kahkaha atan Niall hızla ona döndü ve elini tutup ona baktı, "Nereye gidiyoruz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emily [niall horan]
Cerita PendekEmily: gözlerimi kapadığımda, tüm yıldızlar hizalanıyor, ve sen benim yanımdasın. 00.00AM Niall: ve şuan keşke benim yanımda olsaydın. 00.00AM 09.10.15 #45