פרק 1 ❤

5.5K 223 8
                                    

קמתי בבוקר מצלצול הפאלפון שלי,חיפשתי אותו בעיניים עצומות עד שהרגשתי דבר גדול מרבוע.הרמתי את זה מהשידה ופקחתי את עיניי לראות מי מתקשר זאת הייתה אימא.
היא כנראה דואגת כי רק שלשום עברתי לכאן.. אבל אני חייב להודות שכיף לחיות לבד בבית.
*צלצול טלפון*
אימא:"אביתר,קום כבר!"
אני:"אימא,התעוררתי לפני שהתקשרת."
*סיום שיחה*
שיקרתי והנחתי את הטלפון בשידה.
קמתי מהמיטה וסחרחורת תקפה את ראשי.
נזכרתי שהאתמול אני ועומר השתכרנו והתקשרנו לבנות מהשכבה. היינו כול-כך שיכורים שאני כמעט לא זוכר מה קרה.
צחקתי מהעובדה שהן חשבו שאנחנו
"רוצים לראות אותן"
פתחתי את הארון והוצאתי גי'נס שחור וחולצה לבנה של קסטרו.
סידרתי קצת את השיער במראה שבארון,הלכתי לצחצח שיניים וירדתי למטה לסלון.
הסתכלתי מסביב וכול הבית מבולגן מאתמול,אבל זה לא הפריע לי,אימא אמרה שתבוא מידי פעם לנקות הרי זה ברור שאני לא ינקה את הבית.. הכנתי לעצמי קפה והתיישבתי בשולחן.
*צלצול הודעה*
"צא כבר",עומר שלח לי,אך החלטתי להתעלם,שיחכה...
כשהבנתי שאני צריך ללכת לקחתי את התיק מהספה,לקחתי את המפתחות של הבית ושל המכונית השארתי בבית כי הבית ספר קרוב לכאן.
יצאתי מהבית וראיתי את עומר עצבני והתקדמתי אליו ."למה לא יצאת יותר
מקודם ?!"
הוא התעצבן ואני רק חייכתי,הוא נאנח כשראה כשאני לא מתכון לענות לו והלך מלפני לבית הספר. כשהגענו הלכתי לכיתה ועומר פלירטט עם כמה בנות.כרגיל. :)
נכנסתי לכיתה והתיישבתי בכיסא.
"היי אביתר,נהנתי אתמול!" איזה ילדה שאני לא מכיר התקדמה אליי.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
פרק ארוך בגלל שבסוף אתמול לא עלתי פרק בסוף.
יש לי עוד פרק מוכן מעלה עוד חצי שעה
מקווה שאהבתם!!
אשמח לתגובות וגם ביקורות.
<יניב בתמונה>(החבר של אביתר)

❤ bad boy & ילדת רחוב ❤Where stories live. Discover now