Amintirea dureroasa

2.3K 79 2
                                    

-Aceasta este poza mea cu tata si mama înainte de accident.
(THE STORY:Atunci era o zi rece de iarna cand am mers toti la munte cu masina.Ne-am distrat enorm dar la intoarcere spre casa a sarit cauciucul facandu-ne sa iesim de pe sosea si sa intram intr-un copac tata a reusit sa iasă dar eu cu mama ne-am blocat .El a venit sa ne salveze .M-a luat pe mine si m-a dus departe de masina apoi a luat-o pe mama si a scos-o din masina dar aceasta a dat sa explodeze  dar mama nu a murit ,fiindca tatal meu a protejat-o in timpul exploziei.Cu toate astea mama a ramas cu o cicatrice pe picior.
THE END OF THE PAST STORY)
Ma ia cu fiori cand ma gandesc dar incerc să n-o arat.I-au poza si o pun la bagaje apoi cobor pe scarile din lemn vechi a casei mele cu bagajul si ma uit pentru ultima data in casa im care sunt multe intamplari frumoase,dureroase si toate cu tata.Apoi ne-am suit in masina , ne-am dus la aeroport unde ,luăm primul zbor . Peste 2 ore ajungem în Tokyo unde acolo ne asteapta o limuzina.
-WOW o limuzina ? Zic eu în gândul meu
Eu si mama luăm limuzina si in jumatate de ora ajungem la asazisul "sot"  al mamei mele.Ajungand la noua casa( casa ca un castel : foarte înalt cu 2 etaje vopsita cu un alb ca primul omat si cu un acoperis rosu ca sangele)  cinam împreuna si ne cunoastem mai bine apoi ma duc in camera mea, franta si ma culc
    A doua zi ma scol ca un pisoi mofturos să se scoale ,dar cu toate astea ma scol si ma îmbrac cu niste blugi bleu închis o bluza rosie tricotata cu decolteu mai stransa sub bus si putin mai larga la bust si burta care o asortez cu luciul meu de buze rosiatic si cu o geaca de piele neagra ,nişte tenişi negri si o caciula neagra pusa pe varful capului apoi. Cobor sa mananc dar cand ma pun la masă vad ca e 06:30 (ratam autobuzul)
-Shit! voi intarzia la liceu ! Zic eu luându-mi geanta si telefonul si fug sa prind autobuzul.
Am alergat pana in statie unde era pe cale sa plece autobuzul dar l-am prins.
Am mers si am mers pana cand soferul a pus dintr-odata o frana brusca iar eu eram sa cad ,dar un baiat dragut cu ochii negri ca intunericul eternic ,cu parul  negru si salbatic asezat bine si acesta ma intreaba cu o voce calda ....
PS SCZ DACA AM PROBLEME ORTOGRAFICE

Prima mea iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum