Se uita uimit la ea
DE CE?
(THE STORY of J :
A fost acum trei luni inainte sa se transfere la scoala asta.El a fost in echipa de soccer in care era si cel mai bun prieten al lui Daichi.Printre acele vremuri era impreuna cu Aoi (fata transferata).
Intr-o zi J a descoperit ca Aoi il insala chiar cu cel mai bun prieten al lui ,Daichi(i-au prins sarutandu-se acum pe bune cine nu s-ar supara daca iubitul/iubita a fost sarutata de alcineva )
Dupa accidentul asta J nu a mai avut relati bune cu niciunul . Au urmat problemele financiare ale tatalui lui asa ca au fost nevoiti sa plece ,acesta trasferandu-se la liceul asata)
-Numele meu este Shizurachi Aoi.Incantata sa va cunosc
-Bine atunci poti sa te pui langa .....
-Domnule profesor as vrea sa stau langa J.
-(Toata clasa)CE ?VA CUNOASTETI?
-Dap raspunde ea cu un zambet pe buze.Sunt iubita lui.
Tensiunea creste ,el devine si mai furios (dar si surprins)Aliss este rosie de furie .J observa si spune:
-Imi pare rau sa te dezamagesc dar, eu am deja iubita.
Pe fata lui Aoi nu mai era zambetul ei la auzirea acestor cuvinte.
Eu ma bucuram nespus cand a zis ca are iubita.
-Bine elevi hai sa incepem ora zice profu.Pune-te langa Hiro.
-Buna, eu sunt Hiro!zice el zambind
-Eu sunt Aoi! Zice ea cu un ton rece.
Dupa ce a trecut ora.
(Toti barfeau:Fata noua super draguta a fost refuzata de cel mai popular baiat din scoala :pai cam stirea asta ar fii topul barfelor de azi)
In pauza J s-a sculat din banca sub privirile tuturor.Vine la banca ,la mine,ma apuca de mana stanga si imi spune:
-Hai sa mergem.
Eu ma ridic si plec cu el .
Am mers pe terasa scoli unde eu m-am pus in poala lui si am inceput discutia.
-Fata aceea chiar a fost iubita ta?
-Dap dar, nu trebuie sa te ingrijorezi .Eu acum sunt nebun dupa tine si numai dupa tine zice el aplecandu-se sa ma sarute dulce.
-Bine te cred.
Eu am plecat in clasa iar el a mai stat pe terasa(am simtit ca ceva e ciudat asa ca m-am intors inapoi.Cand am ajuns la usa am auzit o doua voci.Vocea lui J si a lui Aoi)
-Vad ca m-ai uitat rapid.
-Da. Asta cred si eu
-Hai J ! Stiu ca doar te joci cu fata aia .Tu nu ai putut fii serios cu nici o fata inafara de mine.Ce zici?Ne impacam?
-Scuze dar,eu chiar o iubesc pe Aliss si nu vreau sa o ranesc
(Eu nu audem deloc ce vorbeau ei dar ii vedeam)
Aoi ma vede si se apropie de J
(Sa ma faca jeloasa)isi pune mana stanga pe obrazul lui drept si il saruta(J foarte surprins iar mie imi dadeau lacrimile.Dau un pas inapoi dar ma lovesc de usa iar J aude si se intorce .Acesta ma vede plangand.Eu nu mai pot sta si alerg cat de repede pot.J vrea sa ma urmeze dar Aoi il apuca de mana)
-Alege pe cine vrei.Pe mine sau pe ea?
-Eu .....
CITEȘTI
Prima mea iubire
RomanceSigur ca exista si dragoste la prima vedere,dar e bine sa mai aruncam si o a doua privire. ♡♥♡