Amandoi spunem ...
-Ce?
-Ce?
Iar Mika cu Hiro
-Ce inceti sunteti,nu ?o intreaba pe Mika
-Chiar ca sunt zice Mika razand
-De cand sunteti asa apropiati? intre eu curioasa.
-Chiar de cand? Intreaba si J.
-N...Nu suntem apropiati( amandoi simultan )
-Bine oricum mersi fiindca ati facut asta.
-N-ai pentru ce am face orice pentru prietena noasta zice Mika
Am pornit toti spre casa eu cu J si Hiro cu Mika.
Hiro a condus-o acasa pe Mika.
Cand a ajuns acasa ea da sa intre.
-Mika !Ti minte ca trebuie sa imi indeplinesti o dorinta?In acea zi cand te-am salvat .
( THE STORY OF MIKA AND HIRO
Erau colegi inca din generala iar intr-o zi niste baieti se luau de Mika dar Hiro a salvat-o.In acea zi Mika ia promis ca ii va indeplini o dorinta.Au intrat la acelasi liceu dar Hiro era inconjurat de fete .Mika nu mai putea sa stea cu el ca atragea atentia fetelor dar ei se placeau de mult timp).
-Da. Ce dorinta vrei sa iti indeplinesc?
-Inchide ochi.Aceasta ii inchide.El trece mana stanga prin parul ei si se lasa sa o sarute.O saruta iar ea deschide ochi mari de uimire
-Vrei sa fi cu mine?
-D..Da zice ea rosie la fata.A doua zi Mika ii spune lui Aliss.
PRIN VARA
Ma scol pe la noua si ma imbrac intr-o rochita pana la genunchi,rosie ,fara bretele asortat cu niste opincute cu platforma si cu parul dezlegat .Ies afara unde ma asteapta J(era imbracat in pantaloni negri trei sferturi ,un maieu alb pe corp si niste papuci negri).Mergem impreuna in centru unde ne intalnim cu Mika (o rochie albastra pana la genunchi, asortata cu niste pantofi cu platforma albastri si un colier cu cercei arginti)si cu Hiro(pantaloni scurti albastri si un tricou albastui (doar ca mai inchis la culoare) o sapca neagra si niste papuci negri.
-Waa ce frumoasa esti!zic eu
-Si tu la fel zice Mika zambind
Baieti zic in cor oftand
-Of fetele!
-Of fetele!
-Ce vreti sa spuneti?
-Nimic acum ,hai sa mergem.
Am mers pe la restaurant , la mall si ne-am plimbat o gramada.Cand s-a inserat noi mergem la plaja sa privim apusul.
Acolo vedem valurile cu vin valurile la mal si se intorc .J ma apuca cu ambele maini de mijloc si pune capul pe umarul meu stang .
-Te iubesc zice el
-Si eu te iubesc J
Hiro a luat-o pe Mika in brate si se juca cu ea ,in apa.
Apoi ies amandoi uzi din apa.
Mika pune ambele maini pe obraji lui si il saruta iar Hiro isi inconjoara mainile pe soldul ei
THE END OF THE STORY
TOTI AU TRAIT EXPERIENTE DUREROASE DAR AU TRECUT PESTE
PS: SPER CA VA PLACUT CARTEA
A DA AOI SA INTORS INAPOI LA LICEUL EI VECHI UNDE INCEARCA SA IL RECUCEREASCA PE DAICHI DAR EL ESTE IMPREUNA CU ALTA .CEILALTI AU ABSOLVIT SI AU INCEPUT MUNCA.MAMA EI SE MARITA CU ACEL JAPONEZ IAR ALLY SE MUTA CU J-MIN.
CINE STIE CE NE REZERVA ZIUA DE MAINE NU?
ACUM AM INCEPUT SA SCRIU O ALTA POVESTIRE CARE SE NUMESTE DESTINUL NE UNESTE.CEI CARE MA URMARESC SI LE PLACE CARTEA MEA SPER SA VA PLACA SI CEA NOUA BYE VA PUP
CITEȘTI
Prima mea iubire
RomanceSigur ca exista si dragoste la prima vedere,dar e bine sa mai aruncam si o a doua privire. ♡♥♡