Part 5

105 11 3
                                    

Part 5

(orange game)

cy: aisshhh mane la dorang nih..

kai: ntahnye..lambt btol..wehh aq nk pi toilet jap aw..

cy: ha ok²..
************************************
v: mane chan nih..tdi kte nk dtg..lmbt btol la..*ddk dkt tangga emergency*

tetibe v dpt 1 mesej..v membuke mesej tersebot dan membacenye..

v: "ko org yunk telah menghancorkn hidop aq"..

v merase hairan dengan mesej tersebot..puas v memikirkan ape kaitan mesej tersebot dgn dieorg semua..tetibe v tedengar seperti ade seseorg sdg bejalan ditangge tingkat bawah..v turon setapak demi setapak untuk melihat siapa dibawah..

v: perlu ke aq teruskn smpai bwh??tpi siape kt bawah nih..xslap aq bilik bawah nih bilik kosong.. *kata v keseorangan*

v memutuskn utk meneruskn niatnye smpai ke tingkat bwah..smpai dianak tangga terakhir..v ternampak kelibat seorg yeoja berdiri tegak di tengah² bilik tersebot..

v: hmmm awk..awk ok..ape awk buat kt sini..

yeoja: ko org yunk telah menghancorkn hidop aq!

yeoja 2 mengulang ayat 2 byk kali..v rase xsdap hati dan teringat mesej yunk diterimenye tdi...

v: ko org yunk hantar mesej 2 kt aq?? ko yunk bunoh jin?? ape motif ko! ko nih sape! ape kaitan kiteorg dgn ko!

v terkejot biler melihat yeoja 2 memegang pisau..yeoja 2 terus menyerang v..v teros belari dan menaiki tangga sampai ke tingkat teratas..sampai di tingkat atas v menyorok dibelakang tangki air..v dpt mendengar bunyi org bejalan..makin lame makin hampir..tetibe bunyi tersebot tidak lagi kedengaran..

v keluar dri tmpt persembunyiannye..v hairan melihat tiada org disitu padahal bunyi tapak kaki tadi betul² menghampirinye..apabila v memusing ke belakang...

v: aaaggrrhhh! *v menjerit kesakitan*

ternyata yeoja tersebut ade dibelakangnye dan pisau yunk berada ditangannye dihayunkan ke arah v..darah mule mengalir..dada v cedera akibat terkena hayunan pisau tersebot..

v: arrghh *mengerang kesakitan sambil memegang dadanye* ko nih sape hah?? ape ko nak!

yeoja: ko org yunk telah menghancorkn hidop aq!

v: hncorkn hidop ko?? bler mse plak aq hancorkn hidoo ko..kenal ko pown x!

yeoja tu asyik mengulang kate² yunk sama dan maju setapak demi setapak kearah v sambil menghalakn pisau yunk dipegang kearah v..v pown mengundur ke belakang sedikit demi sedikit..dan setelah lame memerhatikan wajah yeoja itu..v seakan akan mengenali wajah yeoja tersebot..dan apabila v mahu menyebot name yeoja tersebot..

v: aaarrghhhhhhhh..*menjerit*

tanpa v sedari langkah nye telah melepasi drpd bangunan tersebot dan v terjatoh drpd bangunan 4 tingkat itu...
***********************************
cy: *jln mndar mandir dpn orange game* aiishhh mane dorang nih..lmbt btol la..

tetibe chan terdengar bunyi dentuman yunk kuat..

cy: ooohh kkamjakk! *tekejot*

chan nmpk seorg namja sudah terbaring diatas bumbung kereta yunk berada dihadapannye..mate chan terpandang jam yunk berade dipergelangan tgn namja itu..

cHain mAilWhere stories live. Discover now