Part 9
(kai house)
cy: oooooiiii!! *pegang pegelangan tgn dan menghalang yeoja 2 dri teros menikam*
chan menarik tgn yeoja 2 smpai badannye bepusing menghadap chan..
cy: ko nih siape??
chan cbe melihat wajah yeoja tersebot..tapi krg jelas krna separoh mkenye diselindung rambot..sewaktu chan beteriak memanggil member2 yunk len..yeoja 2 cbe untok melarikn diri..akibat dlm keadaan tidak bersedia dan lalai chan jatoh terduduk akibat ditolak yeoja tersebot..
sewaktu chan ditolak, chan dpt melihat wajah yeoja itu..chan seakan² terkaku seketika apabila ternampak wajahnye..
***********************************
(game room)kai: wehhhh aq ase xsedap hati la wehh..
jimin: xsedap ati cmner 2..
chen: weh chan mane???dari tdi xmasok² bilik nih..
semua memandang sesame sndiri..
**********************************
(flashback sewaktu dlm bilik yunk kai tido)tepat jam 12.30..kai terjage dri tidonye..
kai: aarrgghh..lapa la plak..xdpt tido lena aq..nk pesan kFc la..
kai keluar ke ruang tamu utk memesan kFc dgn menggunekn telefon rumah..
kai: mane bdk2 nih..ilang sume..nih mesti pi men game nih..
kai pergi ke satu bilik yunk berade ditingkat atas..(dlm bilik 2 terdpt byk jenis game) bukak je pintu..sound and music yunk dorang pasang mengendang telinge kai..
kai: oooiii..gilerrr ke ape...pekak telinga aq..pelahan sikit weh..
jimin: ala lek lu..xde la kuat mane..lgi pown bilik nih kebalkn..so xdgr sgt..
kai: kebal x kebal..rancangan yunk kite bncg 2 ingat..mesti kene jadi! aq da xsggop nk lari² da..mcm penjenayah da..
suga: ye ko jgn risau..awal lagi nih..skrg bru pkol 12.30..
kai: jap2..chan maner??dri tdi aq xnmpk..
chen: tdi katenye nk pi kitchen..
(end flashback)
(aq wat flashback nih sbab takowt korang tetnye²..asal kai masih idop sdgkn da ditikam..hope korang paham la..O_o)
**********************************
(game room)kai: wehhh aq ase da dekat 2 jam da chan kt bawah nih..aq ase xsdap ati la..
tetibe kedengaran satu hentakan yunk kuat..
jimin: ooo kkamjakk! kus semangat aq..
chen: bunyi ape 2 weeehhh..mcm bunyi hentakan pintu..
kai: chan!! wehh chann wehh..chan kt bawah..jom²..yahhh pallii! *tarik tangan jimin, chen ngan suga*
semase menuruni tangga..kai ternampak pintu utama terbuka..
kai: stoop! *menghalang chen n jimin jln*
chen, suga: asal lak nih..
kai: 2 ko xnmpk..pintu rumah tebuka..aq ase pembunuh 2 da masok dlm rumah..
jimin: we should be careful! tpi chan mane?? skrang nih kite kene cari chan dulu..
YOU ARE READING
cHain mAil
Mystery / Thrillerpark chanyeol as chan/chanyeol kim jong dae as chen kim jung in as kai do kyungsoo as dyo park jimin as jimin kim seok jin as jin kim taehyung as V min yoongi as suga sandara as dara and other character.. chain mail mengisahkn ttg mesej yunk membawa...