Part 8
(in car)
chen: spe park sang hyun 2 eh??
dyo: ntah la wehhh..nme dhie pown aq xpnah dgr..ko ase dhie ke dalang chain mail 2..
suga: aq ase bkn dhie la weh..maybe number 2 je didaftarkn atas nme park sang hyun 2..sbab tak kn la sng² je dhie nk org tau spe dhie..btol x??
chen: aah btol gak 2..
semua sdg ddk bebual..tetpi chan hanye mendiamkn diri..kai memandang chan..
kai: wehh chan ko ok x..asal ko senyap je dri tdi..
chen: aah..asal ko snyap je..ko xshat ke..
cy: xde pape..aq just befikir..aq mcm knal nme park sang hyun 2..tpi tkowt tekaan aq slah plak..
jimin: xpe kite tgok orgnye dulu mcm mane k..
kai: ok..skrg kite da smpai kt jln up10tion..korang tlong tgok2 kn lot 7/10..takowt aq telajak lak..
cy: mcm aq pnah pegi je jln nih..jap..xslap aq lot 7/10 masok kanan nih..cer ko msok kai..
dyo: aq ase kn chan mmg ko pnah dtg sini..sbab btol la ko ckp msok kanan..suga umah dhie number bpe??
suga: 143..ha 2 wei umahnye..bapak besar doh...
sampai dirumah 2..chan org pertame yunk keluar dri kereta..
kai: wehh chan..saba la..aq blom parking lgi..
chan xmenghiraukn ape yunk kai kate..lame chan merenong rumah 2..tetibe air mate chan jatoh setitik demi setitik..member² yunk lain semua pelik tengok chan..
chen: chan gwenchana???
cy: aq..mmg kenal sgt²..
dyo: knal spe???
cy: park sang hyun..
jimin: booo?? ko knal??
suga: ape hbgn ko ngan dhie..
cy: dhie chinggu yunk paling rapat n paling aq syunk..aq kawan ngan dhie dari kecik smpai la kiteorg besar..tpi skunk dhie da xddk sini da..
chen: dhie kemane n ko da xpnah jmpe dhie ke??
cy: dhie da pergi..tgglkn aq wat selame² nye..
dyo: boo??sbab ape dhie meninggal??
cy: dhie meninggal sbab selamatkn aq dri dilanggar kereta..time 2 aq ngan dara gadoh..aq kejar dara n aq xperasan ade kereta menuju kearah aq..dhie tolak aq ketepi..malangnye dhie xsmpat nk mengelak ketepi..disebabkn aq kejar sorang yeoja..kwn aq mati..*menangis*
chen: *pelok chan* saba weh..saba..jgn la nangis..nanti aq pown sedih tgok ko cmnih..so mmg da xde sape la ddk sini..
cy: da xde spe da...sejak kwn aq 2 meninggal family dhie pindah ke new york..tpi aq xtau n xpaham..ape kene mengene dhie ngan chain mail 2..n paling aq xpaham..cmner number 2 bleh daftar atas nme dhie..
suga: hmmmm..nmpknye kite kene cari..iktihar lain nih..
selepas sudah mengetahui siapa gerangan namja bername park sang hyun itu..mereka berkumpul dirumah kai..
dyo: kai..omma n appa mane???
kai: aahh dorang pegi rumah uncle aq kt busan..maybe dorang xbalik malam nih..
cy: hah!!! *menjerit* weehh korangg!
all: oohhh kkamjjak!! *terkejot*
jimin: *pkol tgn chan*
cy: sakit la chimchim..chimchim napeun namja.. *smbil mengosok tgnnye*
jimin: alololo kyeopta..hahahhaa
cy: aq mmg comel pown..hahahahha ko pkol aq 2 asal..
jimin: xde la tetibe je ko jerit..tekezot tau kiteorg..hahaha
cy: aq jerit bkn ske²..hehehe..aq ade strategy nih..
dyo: ape dhie strategy ko 2..bleh pkai x..hahaha
cy: heyy nih park chanyeol la..strategy aq mesti jdi punye..meh sini dkt²..aq bgtau strategynye..
sewaktu chan dan member² yunk lain berbincang ttg strategi chan ade seseorg sdg memerhatikn rumah kai..org itu memandang dgn penoh perasaan dendam yunk membara..
xxx: aq akn pastikn semuanye bejln dgn lncar mlm nih! * senyum jahat* tpi spe laki yunk halang aq bunoh kai tdi..xkesah la..janji dendam aq terbalas..aq akn hapuskn korang semua! hahahhhha *gelak jahat*
**********************************
(kai house)kai: waahhhh miss my bed..best gler dpt baring..seharian kt luar..tido r..
kai baru nk melelapkn mate..tetibe 1 mesej masok..kai membuke mesej tersebut..
(mesej dyo) kai yaaahh! ko da tido ke..•﹏•
kai: la..aq ingat mesej sape la tdi..upenye mat mate buntal nih yunk mesej..bru nk tido..spoil btol la..*bebel sorang²*
(reply mesej dyo) aq bru nk tido..ko nih spoil btol -_-' ..waeyo??
(mesej dyo) hehehehe mianhae my chinggu ﹋o﹋ ..aq xleh tido..risau pikirkn pasal chain mail 2..tkowt strategy kite xjdi..
(reply mesej dyo) ala..ko jgn risau r..xkn de pape terjadi..dont worry k..lgipown kite da wat strategy kn.. da² xyah isau..pi tido sne ^O^ ..
(mesej dyo) hmm kalo ko da kte cm2 xpe la..k la mian sbab ggu ko tido..bubye..jaljayo..saranghae chinggu..hahaha ヽ(^。^)ノ..
(reply mesej dyo) bye..sweet dream..nado saranghae (o^^)o ..
tepat jam 11..kai tertido..tetibe..ade seorg membuke pintu bilik kai..kelihatan seorang yeoja berambot pjg berdiri sambil memegang pisau..
(yeoja nih tau 2 bilik kai sbab kt pintu bilik..kai lekatkn gmbr dhie..hehehe)yeoja 2 bejln setapak demi setapak sehingga sampai di sebelah katil kai..tanpa melengahkn mase yeoja 2 terus menikam kai betubi² dengan penoh perasaan dendam..tiba²..ade seseorg menjerit "oooiiii!!" org 2 teros memegang tgn dan menghalang yeoja itu dri terus menikam..
~to be continue~
siape gerangan org yunk beteriak itu?? n siapa yunk memegang tgn dan menghalang yeoja tersebut??
( hope part nih xmembosankn..mian kalo xbest ╥_╥ ..kalo fF sye ok..rajin² kn la jari utk menekn button ☆ ..hehehe (^.^)kamsahamida! )
YOU ARE READING
cHain mAil
Mystery / Thrillerpark chanyeol as chan/chanyeol kim jong dae as chen kim jung in as kai do kyungsoo as dyo park jimin as jimin kim seok jin as jin kim taehyung as V min yoongi as suga sandara as dara and other character.. chain mail mengisahkn ttg mesej yunk membawa...