İnsan sevdiğini neden bile bile üzer ki . Yada şöyle diyeyim sevdiği uğruna bir şeylerden vazgeçmsi gerekir. Evet tam 1 ay olmuştu artık ne diyeceğimi bilemiyordum saçma sapan dua edip kendi kendimi üzüyordum. İnsan nasıl olurda kendisini üzen ona ihanet eden birini sever ki ? Şimdi çok iyi anlıyorum. Bunları yazarken gözümden bir kaç damla yaş geliyordu. Yine tutamamıştım kendimi artık yanıma gelmesi için herşeyi söylemiştim Sevdiğime. Gerisi onun vicdanına kalmış bir şeydi . Zaten gerçekten seviyorsa duramazdı. Hiç mi özlemiyordu beni .. Ondan kalan sadece bir tisorttü ama dünyayı verseler yine vermezdim. Hani küçük çocuklar gece yatmadan önce ayıcıklarına sarılırlar ya tıpkı onlar gibi bende sevgilimin tişortüne sarılıyordum sım sıkı sarılıp öpüyordum. Her gece hayaller kurup gerçek olması için dua ediyordum. Ama artık sıkılmaya başlamıştım bir insan sevdiğini görmeden ellerini bi kez olsun tutmadan kokusunu içine çekmeden nasıl dura bilirdi ki .. Tek isteğim bi kez olsun sım sıkı sarılmaktı. Sevgilimin bana dediği " bütün hayallerini gerçekleştircem " lafı havada kalıyordu. Peki bu kadar söz vermişken neden gerçekleştirmez insan yoksa sevmiyor mu ? Artık kafam çok karışıktı her gece aglıyordum aklımdan intihar planları geçiyordu. Ama kalbim izin vermiyordu. Keşke çıkıp gelse " bak ben geldim herşey geçti artık " dese dünyanın en mutlu insanı ben olurdum. Sevgilimi kendimden bile çok seviyordum. Saçının teli için dünyayı yakardım ama bazen tek taraflı değil iki tarafta bir şeylerden fedakarlık yapmam zorundadır biliyorum o da beni seviyor ama neden böyle üzüp ağlatıyordu ki ..
Bazen Konuşmamız şöyle oluyordu ..+ sevgilim
-Efendim sevgilim
+seni çok özledim
-bende sevgilim
+gel artık nolur çok özlüyorum seni bensiz nasıl duruyorsun ?
-açma artık o konuyu..Artık çarem kalmamıştı ne yapacağımı şaşırmıştım sadece bekliyordum. Allah büyük kimsenin duasını geri çevirmez belkide benim kaderim başkası belki karşıma daha iyi biri çıkacak .. Ama yinede dua etmekten vazgeçmemiştim sevdiğimin benim olması için hep dua ediyordum. Belki o beni artık sevmeyecek ama ben sevgimizi Aşkımızı güzel günlerimizi bana güzel gözlüm demesini hep kalbimde tutucam asla çıkmıcak ordan ..
En çokta şunu merak ediyordum seven insan neden kaybeder ??
✴ Kimseyi benden çok sevme onu senden alırım ( Allah cc) ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Olanlar
Dla nastolatkówBazıları sevdiğini korur sever ve herşeyden çok değer verir..