Sevgilimle konuşuyorduk. Bana bir mesaj geldi mesajda..
+selam sen çok güzelsin lütfen cevap yaz yazıyordu.
Biliyordum ki bu kişi her kimse bizim aramızı bozacaktı. Aslında korkuyordum sevgilimi benden alırsa ? Benim biraz deli birazda psikopat olduğumu bilmiyordu herhalde.. Bilse böyle devranmazdı.
Okula gitmem gerekiyordu ama içimde büyük bir korku vardı. Neyseki okula gelmiştim. Herkes bir tuhaf davranıyordu. Hemen naz'a Ne olduğunu sordum- Naz ne oldu ?
+edebiyat yazılısından herkes düşük almış..
-En yüksek kaç ki
+en yüksek 50Buna üzülecek vaktim bile yoktu ama ilk dersimiz de edebiyattı. Hoca sınıfa girdi ve bana baktı..
+Esra senden hiç beklemezdim sorular çok basitti neden yapamadınız ?
- Hocam çok zordu zor sormasaydiniz sizde sizin suçunuz ...O kadar çok sinirlenmiştim ki sonunda hocaya bağırdım bütün arkadaşlarım bana bakıyordu. Hoca notları okuyordu sıra bana gelmişti biliyordum çok düşüktü..
+Esra 30 aldın sınıfta en yüksek sensin ama beklemezdim..
Neyseki Tenefüs olmuştu hala şoktaydım nasıl davranacağımı bilmiyordum. Sonra telefonuma baktım 1cevapsız arama vardı arayan o kızdı helin hemen lafa atıldı..
+ben sana söylemiştim mehmet seni aldatıyor. Kızım biraz akıllı ol sence orda o rahat durur mu aynı şehirde değilsiniz nereden görecektin ki bence ayrıl ..
Çok üzülmüştüm sinirden ağlamaya başladım naz her zamanki gibi yanımdaydı. Bana teselli veriyordu. Ama hiç kimse beni susturamazdı. Mehmetim gelse sarılsa sanki herşey geçecek gibiydi. Mehmete bir şey belli etmek istemiyordum ama o da hissetmişti. Akşam oldu telefonum çalıyordu arayan sevgilimdi..
-Alo bitanem
+Efendim sevgilim
-Çok özledim :(
+Bende çok özledim şapşal.. Hem ne oldu sana sanki ağlamışsın.
-Hayır ağlamadım ben sadece korkuyorum ...
+Neyden sevgilim kimden korkuyorsun ?
-Sonra konuşalım mı..O kadar çok kırılmıştım ki sevdiğim kişinin bu durumda hiç bir şey yapmamasına üzülüyordum. Ama o beni anlamıyordu belkide beni anladığında çok geç olacak...
* Aşk bir güvendir. İnsanın güveni yoksa aşk da yoktur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Olanlar
Novela JuvenilBazıları sevdiğini korur sever ve herşeyden çok değer verir..