GECEMİ AYDINLATAN RÜZGAR

158 9 4
                                    

Insan nasıl unutabilir ki bunca yaşanmış şeyi? Benim Hikayem tam 7 ay önce başladı. Ben küçüklüğümden beri okulumda EZİK damgası yiyorum. Neden diye sorarsanız ben şişman, gözlüklü, ağzında diş teli olan biriyim. Hiç arkadaşım olmadı. Aslında bir defa olmuştu ama o da beni kandırmıştı ve sonra çekip gitmişti.


Ben Eren ÖZGÜN. Evet evet doğru duydunuz adım Eren ve ben bir kızım. Annem bana babamın adını koymuş. Babam bir trafik kazasında ölmüş. Babam, birçok kişi tarafından tanınmış, başarılı, zengin bir iş adamıymış. Çok fazla Holding'i var.

"ÖZGÜN HOLDING"

Babam öldükten sonra annem tüm Holdingleri kendi adına almış ve şimdi annem iyi bir iş kadını.
Annem şahşayı çok seven, magazine ve gazetecilere çok önem veren ve çalışmaktan neredeyse bir kızının olduğunu unutan biri.
Ismi Handan SİPAHİ. Ama ondan nefret ediyorum. Çünkü tam bir sürtük. Bana terbiyesiz diyebilirsiniz ama annem olucak kadın öyle. Her gece geç saatte eve gelir ama tek başına değil !! Sürekli yanında değişik bir adam ile..



Ben bu durumdan çok rahatsız olduğumu anneme çok açık bir şekilde söyledim ancak Handan annem de bana açık bir şekilde benim ona 'karışamıyacağımı' söyledi. Ben artık dayanamadım ve evden kaçmaya karar verdim. Kendime bir ev tuttum. Dublex, havuzu ve bahçesi olan şirin mi şirin bir ev. E tabi Handan Sipahi zengin. Doğal olarak bende. Size bir sır vereceğim.. Ben aşığım. Bu lafım çok komik olabilir 'bir ezik nasıl aşık olabilir' diye ama oluyor işte...



Okulumuzun Playboy, badboy, goodboy, tumblr... artık ne denirse. Iste tamda öyle birine. Kahverengi o yumuşacık görünen saçları, sıcak çikolata kıvamında bir renk almış gözleri, dolgun - hafif kırmızımsı olan dudakları, sinirlenince o birleşicek kadar çattığı kaşları ve en önemlisi o kasları (ağzımın suyu aktı ) giydiği gömleğin dışından bile belli olan işte o kasları.. Benimkisi tam bir plotonik olan, sanki sigara içe içe o artık sana bağımlılık yapar ya işte öyle bi bağımlılık ama istediğin zaman bırakmıyorsun onu.


Ismi RÜZGAR. Adını duyunca bile tüylerim ürperiyor, kalp atışım hızlanıyor. Ona aşık olduğumu nasıl belli etmek istesem tüm cesaretimi toplayıp, onun yanına gidip tam söyleyecekken onun saçma, gereksiz, kırıcı, iğrenç, dehşet şakalarına kısaca 'EŞEK ŞAKALARINA' maruz kalıyorum. Sonra dayanamadım ve ona olan aşkımı itiraf ettim. Biraz afallasada o umursamaz tavrını tekrar aldı.

"Olay günü"

"Yeter artık Rüzgar(!) Bana şu salaksaçma eşek şakalarını yapmaktan hiç bıkmıyıcak mısın? "

dedim ağlamaklı sesimle. O ise karşıma geçmiş gülüyordu.

"Hahahhahah...!! "

Sesi boş koridor da yankılanıyordu. Ve attığı su balonları yüzünden üzerim sırılsıklam olmuştu. Gülüşünün arkasından devam ettirdi

"Seninle uğraşmaktan asla bıkmıyıcam EZİK."

Iste yine vurdu yüzüme, işte birdaha çirkinliğime konuştu. Artık yeter bu iş burda Bitecek !!!

"Ben sana nasıl köpekler gibi aşıksam sende bana öyle aşık olucaksın Rüzgar !!!! Peşimden koşmanı görmek için sabırsızlanıyorum !!!! "

Diye bağırdım. Sesim koridorda yankılanmıştı. Rüzgar ise bütün söylediklerimi dikkatlice dinlemiş ve sonra yüzde alaycı bir gülüş takıp

"Sen öyle san Ezik." Demişti. Artik o uzun koridorda kısa gülüşünün sesleri kalmıştı..


Medya : Eren özgün





GECEMİ AYDINLATAN RÜZGARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin