Ve škole nebyl nikdo koho bych znala. Pred vchodem mi mamka dala papír kde bylo napsaný do jake třídy budu chodit a v jakym patře to je.
Ve třídě bylo asi jenom 5 lidi takže na jednu stranu to bylo dobrý že si mužů najít misto kde budu sedět ale na druhou stranu bylo brzo protoze jsem neměla nikoho s kym bych se zatím znala v podstatě byla nuda a ticho.K me lavici přišla jedna holka. Byla docela příjemna a mila. Obě jsme se navzájem představili. Jmenovala se Kate. Konecne už nebyla nuda a ticho. Nakonec si přisedla vedle me. Mela jsem radost ze mam aspoň jednu kamarádku . Do třídy přicházeli vic a více lidi. Mezi nimi jsem viděla modrookeho kluka. (Rozzářili se mi oci).
Sedl si za mnou a Kate. Všimla si ho jedna nafintena bloncka ktera ho mela už v merku. Začala si s nim povídat a on též. Ta blondyna se jmenovala Kristy . Mela dlouhe blondate vlasy pod žebra. Stihla postava. A dalo by se říct že i vysoka.
Zazvonilo na hodinu. Kristy si šla sednou do jiné lavice takže neseděla s panem neznamym. Do třídy vešel profesor a řekl nám jak to bude na střední probíhat. Také řekl něco ke třídě ale to nebylo "podstatne". Když nám vse řekl tak jsme mohli jít domu.
Mamka me tentokrát nevyzvedávala.
Což znamenalo ze musím jet busem.
Na zastávce jsem si vytáhla mobil a sluchátka. Než jsem si to chtěla dát do uši někdo mi zaklepal na rameno.Byl to on "pan neznamy". Zeptal se me ze jsem ta holka od vedle. A Já na to ze on je ten kluk od vedle. (Zasmáli jsme se ). Celou cestu v buse jsme si povídali a navzájem se poznávali. Jmenoval se Daniel.