Patric Part 4.

10.6K 388 1
                                    

Další nudna hodina. Kate se me ptala co mi je. Vůbec jsem ji nevnímala.

Byla odpoledka a Kristy s Danielem někam šli. Nechtěla jsem to tak nechat . Tak jsem zahajila sledovací akci. Daniel s ni sedel v parku na lavičce. Kristy ho vzala za tričko a primackla ho na sebe. Zacli se vasnive líbat. Strasne jsem začala žárlit a mela v sobe nekonečnou zlost a smutek.

Zbyvala poslední hodina. A Já sledovala Daniela který na Matiku sedel o dvě lavice predemnou. Posílali si s Kristy papírky.

Daniel přiběhl ke me jestli nechci jet zase s nim a jeho mamkou. Odpověděla jsem ze nechci radši půjdu pesky.

Vyšla jsem ze školy a počasí se na nademnou zhoršilo. Zaclo pršet a padali kroupy. Proc ne, nemohlo pršet když jsem byla ve škole.

Přijelo ke me auto a tam seděla Kate. Řekla ať si nastoupim abych nezmokla. V zadu se mnou sedel Patric. Mel hnedy oci a světle oříškové vlasy. Kate me s nim představila. Ve předu s Kate sedel její táta. Takže jsem si domyslela že to bude asi Katina rodina a Patric bude její bracha byl stejne starej jako Kate.

Ptal se me jestli mu nedám svoje telefoni číslo tak jsem mu ho dala.

Kate me odvezla az před dum a Já jsem mockrát poděkovala za odvoz.
Doma me na stole čekala večeře a papírek. Na papírku bylo napsáno:
"Emily dnes jsem šla s Lukem na večeři přijdu pozde máma"

Patric mi napsal jestli nechci jet s nim ráno . Napsala jsem mu tak jo.

Kluk od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat