Druhý den ráno me mamka probudila protoze jsem zaspala. Bylo půl osmy a Já stávám v 7 . Zachvilku tu byl Patric a Já mela co dělat.
Uslyšela jsem zvonek. U dveří stal zase Daniel a zeptal se jestli nechci jet s nim tentokrát ale na kole. Nechtěla jsem ho odkopnout jak minule tak jsem mu nabídla at přijde zítra ráno. Za nim stalo cernym lamborgini a v nem Patric. Zavřela jsem dveře a šla směrem k Patricovi.
Bylo mi lito Daniela, stal u dveří a Já odjela s Patricem.
Patric me dovezl az před školu. Všichni na me koukali. Než jsem stačila vystoupit, zeptal se me jestli bych po skole nejela s nim , že by me odvezl domu. Tentokrát jsem musela říct ne. Nechtěla jsem to pokazit u Daniela.
Zazvonilo na hodinu a Daniel si me nevšímal. Flirtoval s Kristy a ignoroval všechno kolem. Naschvál se otáčel abych viděla jak s Kristy flirtujou.
Po škole jsem šla na zastávku. Podivala jsem se jestli už jede autobus stejnym směrem sel Daniel a Kristy. Drželi se za ruku a Kristy mu něco septala.
V autobuse jsem šla co nejvíc dozadu. Stali spolu a drželi se za tyč. Sledovala jsem je. Byla prudka zatáčka a Kristy na Daniela spadla. Dan se je pousmál a ona mu dala něžnou pusu.
Cítila jsem v sobe tolik žárlivosti. A chtěla jsem za nimi přijít a Daniela políbit.