Viața mea e cu susul in jos , toata viața mea am fugit de vampiri , iar acum stau ascunsa cu matusa mea in Anglia , unde se pare ca nu ne-au găsit pana acum. Am uitat sa ma prezint...ma numesc Kate , am 18 ani , nu prea am prieteni , de fapt nu am nici unul. Lorena , matusa mea are un cățel foarte scump , este haios si glumeț si il cheamă Bert.
LORENA POV
Kate este o fata foarte inteligenta si frumoasa. Părinții ei au abandonat-o cand avea doar 5 luni. Noroc ca in aceea seara friguroasă ma plimbam prin pădure cu Bert si am auzit un plânset de copil , am alergat cat am putut de tare înspre acel sunet si am văzut-o lângă un copac pe care era scris numele mamei ei , Marina , era învelită intr-o păturica subțire si pe ea avea doar un badi acela fiind tot subțire. Am luat-o in brațe si am plecat acasa unde i-am facut o baita si am îmbrăcat-o cu niște hăinuțe pe care le aveam de la mama ei.KATE POV
Matusa mi-a povestit cum am ajuns in grija ei si de cine sunt urmărită. Mi-a zis ca sunt jumătate om si jumătate vârcolac , mama fiind om s-a căsătorit cu un varcolac care o iubea foarte mult si a vrut o familie , mama i-a oferit o fetița , dar cum vampirii au aflat ca ei au o fata cu puterea a celor patru elemente au încercat sa ma moare pentru puterea mea. Părinții mei s-au gândit ca daca o sa ma îngrijească ei exista riscul de a fi capturată si omorâta de acei vampiri , așa ca m-au dus in pădure unde știau ca matusa se plimba in fiecare seara cu Bert , si m-au pus lângă un copac unde mama si-a scris numele. Si așa am ajuns in grija mătușii mele. Știu ca matusa ar face orice sa ma protejeze. Ea nu mai știe nimic de părinții mei , si crede ca vampirii i-au omorât , dar intr-o zi o sa ii găsesc in viața.
CITEȘTI
They hunt
VârcolaciPărinții mei m-au abandonat , iar acum singura care imi este alături , este matusa mea Lorena. Este singura care stie ca sunt un vârcolac si tot ea e singura care ma protejează de vampirii care ma vânează pentru puterea mea. Eu detin puterea a celor...