#11 Dupa doi ani

166 13 0
                                    

*In poza de mai sus in dreapta sunt eu si Alex iar in stânga sunt lupii noștri*

KATE POV
Matusa mea a fost înmormântată acum doi ani. Eu având vârsta de 20 de ani , iar Alex de 21 de ani. Simteam ca Alex vrea o familie , deoarece petrecea foarte mult timp cu Ianis , asa ca am decis sa ii spun ca vreau o familie cu el.
K:- Alex vi putin ?
A:- Da , iubito.
K:- Alex vreau o familie vreau sa am un copil cu tine.
A:- Si eu iubita mea.
Venise noaptea , iar Alex venise in camera. Eu ne mai făcând asta , ma simteam ciudat dar am încredere ca pot face asta la fel cum imi doresc si un copil. Dimineața venise repede , iar o raza de soare se juca pe fata mea. Alex nu era lângă mine asa ca am propus sa ma îmbrac si merg jos la masa pentru ca Vannesa ma aștepta.

VANNESA POV
Alex era jos la masa , dar Kate lipsea. Cand ma uit spre usa Kate părea foarte obosita la fel si Alex asa ca am vrut sa ii întreb de ce sunt asa.
V:- Neața !
K si A:- Neața !
V:- Da ce e cu voi de sunteți asa obosiți??
A:- Pai....nu am putut dormi nici eu nici ea.
V:- Aha.
Sunt împăcată ca cei doi mi-au raspuns la întrebare si am decis sa aranjez masa.

ALEX POV
Vanessa ne-a întrebat de ce suntem asa obosiți dar nu vreau sa afle de acum ca o sa avem in copil. Vreau sa fie o surpriza pentru toata lumea.

KATA POV
Dupa ce am mâncat l-am luat pe Alex si am plecat la o plimbare prin pădure. Asa aveam ocazia sa il întreb ce își dorește.
K:- Alex , știi tu ce îți dorești sa fie copilul ?
A:- Eu vreau băiat.
K:- De ce băiat si nu fata?
A:- Pentru ca , cand o sa fie mare o sa il antrenez si o sa ii las regatul la conducere o sa fie un luptător.
K:- Eu vreau fata pentru ca , i-as împleti in fiecare zi parul , as merge la cumpăraturi cu ea , as face multe cu ea.
A:- Da e o idee buna dar eu imi doresc băiat.
K:- Eu fata. Acum e cum vrea si Dumnezeu.
Am aflat ce își dorește Alex. Din cate stiu sarcina la vârcolaci este de șase luni. Asa ca eu eram in prima luna de sarcina si muream de nerăbdare sa aflu ce aveam.

Dupa doua luni
Alex m-a dus la doctor pentru a afla ce am. Am intrat in sala , iar doctorul m-a uns cu un fel de crema apoi mi-a pus un aparat pe burta. In fata lui avea un calculator si ii arată bebelusii. Dupa jumătate de ora mi-a dat veste cea mare. O sa am.....

They huntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum