•In imaginea de mai sus este Robert ❤️
KATE POV
Părinții mei au propus sa ne scoată la o plimbare prin pădure , dar Mira nu a vrut sa meargă. Nu stiu ce a pățit. De cand au venit părinții mei ea se poarta ciudat , ii evita si nopatea nu doarme. Am plecat din conac. Eram cam la sfârșitul granițelor teritoriului. Tot drumul am povestit , amintiri triste si vesele. Cand am vrut sa ne întoarcem spre conac ceva era ciudat cu parintii mei. Cand am vrut sa ma apropii de ei s-au transformat in vampiri. Alex si Robert s-au transformat pentru a ma apăra , la fel am facut si eu.
V:- Ce naiva ai fost! Chiar credeai ca parintii tai mai trăiesc ? Hahaha , ai picat in plasa !
K:- C...c.....cum e posibil ? Cumde nu mi-am dat seama ?
A:- Ce vreți de la ea ?
R:- Mira a avut dreptate in legătura cu ei !
K:- Mira , Mira știa ca e ceva ciudat cu ei ??
R:- Da înainte sa plecam mi-a zis ca este ceva ciudat cu ei !
K:- Ok. Acum Robert te rog dute si aduna haita , spune-le ca este urgen si sa veniți la sfârșitul granițelor.
R:- Ok mami !
A:- Nimeni nu imi va răni familia , nu o sa imi luați iubirea vieții. Nimeni!!!!!!
V:- Hahaha , chiar crezi ca un vârcolac ca tine se poate lupta cu noi !
K:- Da ! Noi putem !
V:- Hai sa vedem !
Am început sa ne luptam cu vampirii , nu mai dovedeam , asa ca speram ca Robert sa ajungă cat mai repede.ROBERT POV
Mami m-a trimis dupa ajutoare. Am ajuns in asta conacului si am țipat tare ajutor toți au ieșit si m-au urmat. Am luat jumătate de haita cu mine. Mira imi era alături , la fel si Ianis cu parintii lui. Mira știa ca se va întâmpla asta. Am ajuns acolo iar mami era pusă la pământ de un vampir eu cu mira am sărit pe el si am salvat-o pe mami. Tati era puternic , parintii lui Ianis il ajutau pe tati iar haita ajuta cu ce putea. Dupa sfârșită luptei vamirii au plecat si ne-au lăsat un mesaj.
V:- Nu ați scăpat de noi ! O sa ne întoarcem !
R:- Si nu o sa ne învingeți !
M:- Asa este , nimeni o sa ne-o i-a pe mami !
K:- Gata copii! Mulțumesc ca ați luptat pentru a ma salva. Mulțumesc si haitei.
A:- Te iubesc , Kate !KATE POV
Dupa luptă toți am plecat spre casa epuizați si obosiți. Eu si Alex eram răniți grav asa ca Mira a mers si a chemat doctorul. Dupa consultație ne-a zis sa stam in pat si sa nu ne agitam pentru ca asta ar putea agrava starea in care eram. Mira si cu Robert erau acum parintii noștri pentru o săptămana. Eram mândra ca am copii grijulii si puternici. Eram mândra. Alex era la fel de mândru si fericit ca are o familie asa frumoasa.
CITEȘTI
They hunt
Hombres LoboPărinții mei m-au abandonat , iar acum singura care imi este alături , este matusa mea Lorena. Este singura care stie ca sunt un vârcolac si tot ea e singura care ma protejează de vampirii care ma vânează pentru puterea mea. Eu detin puterea a celor...