Epi(5)

323 37 1
                                    

at Uni,

"အ​ေမ့.."

"ဟဲ့ Shinnငါပါဟ..အဲ့​ေလာက္​လဲမလန္​႔သြားပါနဲ႔..နင္​လန္​႔တဲ့ရုပ္​ႀကီးျမင္​ရတာသရဲက်​ေနတာပဲ"

"နင္​​ေနာ္​..ငါ့ကိုဆိုအၿမဲအနိုင္​က်င္​့မယ္​..မ​ေကာင္​း​ေျပာမယ္​ဆိုတာခ်ည္​းပဲ"

"​ေျပာမွာပဲ..ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့နင္​ကငါငယ္​ငယ္​ထဲကအနိုင္​က်င္​့လာတဲ့သူ​ေလ..ဟဲဟဲ"

"Oh Sehun!!!!!"

"​ေနပါဦး..နင္​့ကို​ေျပာ​ေနရတာနဲ႔ငါ့လိုရင္​း​ေတာင္​​ေပ်ာက္​​ေတာ့မယ္​..ငါ့ကိုတစ္​ခု​ေလာက္​ကူညီစမ္​းပါ"

"ဟြန္းးးမကူညီဘူးဆိုလဲငါ့ကိုအတင္​းကူညီခိုင္​းမွာမလား?"

"Shinnနင္​​ေနာ္​...ငါ့ကိုဆိုEverဘု​ေတာဖို႔ခ်ည္​းပဲ..ငါစိတ္​မရွည္​​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​"

"ဟင္​းးဟင္​းး..နင္​ကဘယ္​တံုးက​ေရာငါ့​ေျပာတာနား​ေထာင္​ဖူးလို႔လဲ..ငါ့ကိုနင္​ခိုင္​းခ်င္​တာခိုင္​းဖို႔​ေပးထားတဲ့လူလိုပဲ"

"Shinn!!နင္​ဒီ​ေန႔ဘာျဖစ္​​ေနလဲငါမသိဘူး..ဒါ​ေပမဲ့ငါ့ကိုဒီလိုလာမ​ေျပာနဲ႔...ငါ​ေျပာမွာကငါဒီ​ေန႔Yukiနဲ႔ Canteenတူတူထိုင္​ရမွာ..အဲ့ဒါနင္​ကဆရာ​ေခၚ​ေနတယ္​ဆိုၿပီးလာ​ေခၚထုတ္​​ေပး"

"ဒါမ်ားနင္​့Exo​ေကာင္​​ေတြကိုလုပ္​ခိုင္​း​ေပါ့..ဘာလို႔အား​ေနငါ့ပဲျပႆနာရွာခ်င္​ရတာလဲ?"

"သူတို႔ကိုမခိုင္​းခ်င္​လို႔​ေပါ့ဟ"

"​ေၾသာ...နင္​့ငယ္​ကြၽန္​ႀကီးျဖစ္​တဲ့ငါ့ကိုပဲခိုင္​းမယ္​​ေပါ့"

"Yaa..Oh ShinGun!!!!!"

ဒီ​ေန႔Shinnဘာ​ျဖစ္​​ေနပါလိမ္​့..အဟင္​း..​ေအး​ေပါ့​ေလ..ငါကလည္​းတစ္​ခုခုဆိုသူ႔ပဲအနို္င္​က်င္​့​ေနၾကဆို​ေတာ့​ေပါက္​ကြဲလာမွာ​ေပါ့..ဒါမဲ့Oh ShinGun​ေရ..ငါက​ေတာ့ဒီလိုပဲ​ေနမွာပဲ..ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့နင္​ကငယ္​ငယ္​ထဲကငါ့နဲ႔​ေပါင္​းလာတဲ့သူ​ေလ..​သူမ်ား​ေတြဆိုငါနဲ႔ဓာတ္​မတည္​့ဘူး..နင္​စိတ္​ခ်ပါ..ေနာက္​လည္​းနင္​့ပဲခိုင္​းဦးမွာ...(Devil Smile)
.
.
.
Oh Sehun..မုန္​းတယ္​..မုန္​းတယ္​​ေခြး​ေကာင္​..ငါ့ကိုသူ႔ကြၽန္​မ်ားမွတ္​​ေနလားမသိဘူး..အား​ေနငါ့ပဲဒုကၡလိုက္​​ေပး​ေနတယ္​..သူအရင္​ကအတန္​းမတက္​​ေတာ့မသိသာ​ေပမဲ့ခုသူအတန္​းပံုမွန္​မတက္​မ​ေနရျဖစ္​သြား​ေတာ့ငါ့ကိုပံုမွန္​နွိပ္​စက္​​ေနတယ္​..​ေတာက္​!!အက်င္​့ကိုပုတ္​တယ္​

My Love is a GangsterWhere stories live. Discover now