Sehun:''wowwww''
Kai:''Sehun ဘာေတြ ၀ိုး ေန..ေန...Wowwwww''
Sehunတို ့အုပ္စုCanteen မွာထိုင္ေနျကရင္းျဖတ္သြားသမွ်ေကာင္မေလးေတြကိုေငးေနျကတာ
(Luhanတို႔ကိုေစာင့္ေနၾကတာပါ)
Kris:''အဲ့ေစာ္ေလးကငါတို့ထက္တစ္တန္းျကီးတယ္ကြ..သူတို ့ေမဂ်ာကြင္း''
hak...Queenတဲ့လား..
Sehun:''ငါသူ ့ကိုနွစ္ရက္အတြင္းရေအာင္လိုက္ျပမယ္''
Kris:''hahhaa..Sehun ဟုတ္မွလဲလုပ္..ဟိုကမလြယ္ေျကာတဲ့..ငါျကားျပီးျပီ..လိုက္ရခက္တယ္တဲ့''
Sehun:''Okေလ..ဒီလိုစြန့္စားရတာမွျကိုက္တာ..ေလာင္းမယ္ေလ..ငါလိုက္လို ့ရခဲ့ရင္??''
Kris:''မင္းဟိုတစ္ခါေျပာတဲ့Gameစက္ေပးမယ္''
Sehun:''ငါ၀ယ္လိုမရလိုက္တဲ့Limited လုပ္ထားတဲ့ဂိမ္းစက္???Okေလ..သားျကီးမင္းစက္ငါ့ေပးဖို ့သာျပင္ထား..ငါအဲ့စက္ထြက္ကတည္းက၀ယ္ဖို ့ဟာ..မင္းဦးသြားလို ့''
Kris:''ျကည့္ျကေသးတာေပါ့ကြာ''
* * * * * * *
Oh Sehun အတြက္ကဒီလိုလိုက္တယ္ဆိုတာကမျဖစ္စေလာက္ပါ..ခုလည္းအရမ္းေျကြသြားလို ့ေတာ့မဟုတ္ဘူး..အပ်င္းေျပပဲ..Hak..hak..Kris မင္းေတာ့ေပးဖို ့သာျပင္ထား..
ေနဦး..အဲ့ေစာ္အေျကာင္းစံုစမ္းဖို ့က..အင္း..ငါကိုယ္တိုင္စံုစမ္းရတာေအာက္တယ္..အဲ့လိုစံုစမ္းရေအာင္လည္းစိတ္မပါဘူး..အာ..တစ္ေယာက္ကိုခိုင္းရမယ္...ok..Shinn!!
* * * * * * *
Shinnတစ္ေယာက္ဆရာ့ဆီအိမ္စာစာအုပ္သြားထပ္ျပီးအျပန္မွာ..
(အာ့)
''Yaaa..Oh Sehunနင္ငါ့ကိုေတြ ့တာနဲ့လက္ကိုအားနဲ ့ဆြဲေခါ ္ရမယ္လို ့မ်ားသစၥာဆိုထားလား??''
''နင္ကလည္းဒီေလာက္ေလးဆြဲတာကို..နင္ကိုတစ္ခုအကူအညီေတာင္းမလို ့''
''ဘာလဲ..မဟုတ္တရုတ္ေတြေတာ့လာမေျပာနဲ့ေနာ္''
''Yaaa..Oh Shingun!!နင္ကေရာငါ့ကိုအျမဲမေကာင္းေျပာဖို့ပဲသစၥာဆိုထားတာလား?''
ESTÁS LEYENDO
My Love is a Gangster
De TodoLove story between ''Exo Gang'' Leader--Oh SeHun & A hyper Bookworm--Oh Shingun **Oh Shingun is ''You''** ( Heehe,lets start dreaming :P )