Bu bölüm bendeniz, Şengül Kaya'dan bölüm yorumu!
Koca Bebek; benim severek okuduğun en iyi ikinci kitap diyebilirim. Gerek, yazarın samimiliği, gerek konu bütünlüğü, gerek se karakterlerin bize aktarılımı olsun bana gore her seyiyle mükemmel bir kitap! Esra Hancı; Nami diğer yaprakgöz. Kesinlikle harika bir insan. Karakteri ile tamemen bir şaheser! Bazı yazarlar gibi kendini beğenmiź ve egolu bölümüne asla ve asla girmiyor. Hem size bir tüyo, cevap veremese de sizlerin yorumunu tek tek okuyor eminim. O bir bölüm yazıp, binlerce okura sahip olmanın heyecan ve coskusunu içinde hissediyor. Bizzat arkadaşı olarak buna eminim. Kardeşi için haftalardır hastanede, bu yüzden ona saygı duymanızı bizzat ben isterim, çünkü; yeterince yoruluyor. Geçelim Emreye! Emre; namı diğer sosyopatımız! Gıcığın teki! Diyebilirsiniz ama ben pek de öyle olduğuna inanmıyorum. Nasıl yani? Dediğinizi duyar gibiyim. Hemen cevaplıyorum, Emre kendini sosyal ortamdan soyutlamış, beynini ve kendini insanlardan uzak tutmaya çalışan bir insan bence. Kendini soyutlamak zor olduğu için 'sosyopatım ben efem' yalanını uydurmuş. Kesinlikle sosyopat degil! Sizin hayalinizde hangi Emre canlandı bilmiyorum ama benim Emrem sosyopatlıktan çok uzak, kendi dünyasının beyaz atlı prensi. Peki Defne? Ah Defne Ah! Defne; aslında Emrenin aksine çabuk insanlarla kaynaşan, kaynaştıkca mutlu olan, kendini koruyabilse bile aslında yanında olana ihtiyaç duyan bir kız. Emre sosyallikten soyutlanmış dediğim kadar, Defne sosyalin de sosyali very very sosyal! Diyebilirim. Defne ve Emre birbirini tamamlamayı nasıl bu kadar becerebiliyor? Derseniz, o da bizim yazarımız, edebiyat işçimiz, bitanemiz, kıymetlimiss Yaprakgözümüz, Esramız'ın marifeti diyebilirim.
-ŞengülKaya
°°°
Yoruma sorularınızı bırakarak, yazarımızın cevaplamasını sağlayabilirsiniz. Sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCA BEBEK'e DAİR
NonfiksiKoca Bebek hikayesine dair, ne bilmek isterseniz! Yazarla Röportaj Bilgi Yb Ne zaman? Küçük Tüyolar Yazardan Notlar Keyifli Konuşmalar Karakter Analizi Koca Bebek denince? Sizlerin Dusunceleri Benim yorumum Okurların dikkatine! Koca Bebek ile ilgil...