BÖLÜM 1

379 30 5
                                    

Şebnem 'in Ağzından
Aradan bir yıl geçti .Selim' i unutmaya çalıştım bu bir yıl içinde. Ve galiba başarıyorum.Bir yıl içinde ne mi oldu, babamın eski bir dostunun oğlu Ardayla çıkmaya başladık. Bir kardeşi varmış. Her neyse Ardayı seviyormuyum bilmiyorum. Ama bana iyi geliyor. Beni anlıyor,mutlu ediyor.Adeta üstüme titriyor. Ve Selimi unutmama yardımcı oluyor. Ona hiç Selimden bahsetmedim etmemde. Yeni bir sayfa,yeni bir aşk.
Yaklaşık bir saat sonra nişanlanlanıcaz. Arda kardeşi de burda oldun istiyor . Ama sanırım o yetişemedi. Umarım bir şey olmaz içimde bir his var.Ben bunları düşünürken Defne geliyor. En yakın arkadaşım.

Selim'in Ağzından
Bir yıl dile kolay ,ama bana kalbime zor.Onu Şebnemi çok özledimm. Ama bir türlü bulamadım .Keşke o hatayı yapmasaydım. Keşke,bu gün abimin nişanı var ona yetişip sürpriz yapıcam.
Belki İstanbulda Şebnemimi bulurum. Uçaktan inip taksiye bindim. Eve gidip nişana yetişicem. Kız babamın eski bir dostunun kızıymış. Abim telefonda çok bahsetti acaba kim?

Yazarın Ağzından

Nişan saati geldi. Arda ve Şebnem'in yüzüğü takıldı. O sırada Selim geldi.

S=Bensiz nişan olur mu?

Diye bağırdı . Herkes ona döndü ki o sadece abisinin yanında şaşkınca ona bakan Şebneme ve parmağındaki yüzüğe bakakaldı.

Şebnem'in Ağzından

Bu olamaz .Bir yıldır unutmaya çalıştığım adam karşımda. O bana,ben ona şaşkınca bakarken Arda'nın dediğiyle iyice şok oldum.

Ar=Selim kardeşim hani geçinecektin. Sevgilim işte kardeşim selim.

Ş=Kkardeşin mi ?

Ar=Evet güzelim bahsettim ya sansa.

Ş=E Evet hatırladımm.

Selim'in Ağzından

Aşık olduğum kadın abimin nişanlısı mı yani. O an dünya başıma yıkıldı. Onu ben kaybettim abim kazandı . Nasıl olur
Bu olamaz. Olamaz,abim ve Şebnem olamaz. İzin veremem. Ama bu kadar insanın içinde birşey yapamam. Bu burda bitmedi . Buraya gelirken ne olursa olsun dedim. Şimdi değil ama ilk fırsatta onunla koşacağım.Abimin yanıma gelmesiyle kendime gelip boğazımı temizliyorum.

Ar=Selim burda mısın?

S= E evet şey sürpriz yapayım dedim de.

Ar=Çok iyi yaptın. Burda olmanı çok istemiştim. Her neyse gel seni yengenle tanıştırayım.

S= Yyenggem ttab i ttanışallım.

"Yengen" aşık olduğum kadın yengem oldu.

Şebnem'in Ağzından

Selim ile Arda bana doğru gelirken boğazımı temizliyorum ve sertçe yutkunuyorum.

Ar=Aşkım bu Selim kardeşim, Selim bu güzel kadın ise senin yengen.

S= Yyengem eevet ben Selim.

Ş= Şşebnem benn dee.

Ar=Hadi geçelim.

Ş-S=Tamam.

Şebnem'in Ağzından
Gece boyunca Selim bana bakıyor ve elindeki bardağı sıkıyor. Ardayla dans edip ,fotoraf çekiliyoruz. Gazeteci ve davetlilerle konuşuyoruz. Yavaş yavaş herkes dağılıyor. Ben ise lavaboya gidiyorum.

Selim'in Ağzından
Gece boyunca Şebnem ve abimi izledim. En sonunda abim davetlileri geçirirken şebnem ise lavaboya gidiyor. Bense arkasından.

Yazarın Ağzından
Şebnem çıkarken Selim giriyor ve kapıyı kitliyor.

Ş= Nnapıyosun yaa çekil.

S= Şş seni çok özledimm sevgilim. Çok pişmanım. Affet beni. Biz olalım.

Ş= Saçmalama unuttum ben seni çekil ayrıca abinle nişanlıyım.

S= Umrumdamı sence seni seviyorum ben.

Ş= Selim çekil biri gelip yanlış anlayacak.

S= Anlasın bence. Sen halâ beni.seviyorsun.

Ş= Yeter çekil. Sevmiyorum,sevmiyorum Sevmiyorum anladın mı ? Hata nefret edi-

Yazarın Ağzından
Şebnem konuşamıyor.Çünkü Selim bir anda dudağına yapışıyor. Ve kaçmaması için Şebnem i duvarla arasına iyice sıkıştırıyor.
Selim bir kaç dk sonra ayrılıyor. Şebnem konuşmaya başlıyor ki

Ş= Sen napıyo-

Ar=Aşkım orda mısın? Şebnem

Şebnem'in Ağzından

Selim dudağıma yapışınca öylece kalıyorum. Bir süre sonra kendime gelip itiyorum. Ama nafile Selim ayrılınca konuşmaya başlıyorum ki Ardanın sesini.duyana kadar o an Selim'le göz göze geliyoruz. Aynı anda.
Ş-S=Tam zamanında

Ş= Napıcaz ya yanlış anlarsa .

S= Bence anlasın.
Ar= Şebnem ,kim var orda.

Biz Selim le bakışırken anahtar sesi geliyor. Şimdi.bittik işte...

İlk bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz.

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin