Hakkımda 20 şey

155 15 3
                                    

1-İsmim Duygu Kuntbilek ,13 yaşındayım . Ispartalıyım .

2-Burdur da yaşıyorum.
TEOG öğrencilerinden biriyim.

3-Tatiller dışında sabahları kahvaltı yapmam.Gece yatmadan birşeyler atıştırırım . Yemezsem rahat edemiyorum.

4-Haftasonu 10dan önce kalkmam .Uyku düşkünüyüm .Uykum bölünürse bebek gibi somurturum.Çekilmez biri olabiliyorum.

5-Selfurcu değilim . Sonsuz Şebselciyim
Denizi sevmiyorum .Kaçak Gelinlerden sonra Çilek Kokusunu benim favorim.
Acı aşkı sadece Selin Şekerci için izliyorum.

6-Aslan burcuyum . Galatasaraylıyım
bunu burcuma bağlıyorum .(saçma olabilir )

7-Kırmız,siyah,beyaz bu 3rengi çok seviyorum.Ama genelde siyah favorim.

8-Theo James hayranıyım. Selin Şekerci idolüm. Furkan Andıç' ı ayrı seviyorum.

9-Genelde içine kapalı sessiz biri olsamda tanıdıklarımın yanında içimi açarım . Ev ortamında çok konuşsamda dışarda sesiz sakin görünürüm.

10-Çocuk psikolojisi okumak istiyorum.Çocukları çok seviyorum.

11-Şarkı söylemeyi ,dinlemeyi çok seviyorum . Ama asla bi topluluğa şarkı söyleyemem.Şarkı dinlemek bi yaşam biçimi bence . Şarkı dinlerken ödev yapmak ve kitap okumak gibi alışkanlıklarım var.

12-Genelde odasına kapalı biriyim annem bana bu yüzden çok kızar .
Anneme göre dağınık olsamda bence dağınıklık değil tarz .

13-Arkadaşlarım genelde kuzum der bana,annem kuşum ,bir kişide Alev Prensesi diyor.İsmimden başka çoğu şeyi söylüyorlar .Biraz(!)süslü olduğum için bazen süslü de deniyor.

14-Çok fazla sırrım olmasada herşeyimi en yakın arkadaşım bilir.
Bana sorulabilecek her soruyu cevaplarım. Meraklı biriyim .İkna kabiliyetim yüksek.

15-Boş zamanlarımda dans etmeyi,yoga ve meditasyon yapmayı seviyorum . Piskoloji kitapları okurum.

16-Her ne kadar kız olsamda futbol maçı izlemeyi seviyorum. Oynama taraftarı değilim . Türk futbolculardan Burak Yılmaz hayranıyım.

17-Şebsel hikayeleri okumayı seviyorum. Wattpad de en çok sevdiğim yazar masal_dunyasi .
Serpil_67 yi de çok seviyorum.
Ama masal_dunyasi nı apayrı seviyorum.

18-Biraz takıntılıyım birşey i kafama takarsam mutlaka yaparım . İnatçıydım. Kolay kolay pes etmem.
"Savaşta her yol mübahtır . " teorisine yüzde yüz katılıyorum.

19-Çok çabuk ağlarım fazla duygusalım. Korku filmlerini ve dram filmlerini çok sevmiyorum. Nadiren izlerim.Son zamanlarda en sevdiğim film Uyumsuzlar.

20-Çok çabuk sinirlenirim Çok iyi trip atarım. Samimi bulmadığım insanlara karşı her zaman çok soğuk olurum . Güven çok önemli benim için .

İşte bu kadar :-)
Bende;

opportunisst

toblerne

Senaristar

Bu arkadaşlara sesleniyorum
Aynı şeyi onlarında yapmasını istiyorum.
Üzgünüm kural bu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin