Aslında bölüm yazmıycaktım . Sonradan yılbaşı için bir bölüm yazmaya karar verdim.
Selim'in Ağzından
Evet şu an Şebnem'i kaçırıyorum niye mi çünkü onları daha fazla başbaşa bırakamam . Yılbaşına,iki gün var ve ben bu yıl yine Şebnem'le başbaşa olmalıyım üzgünüm abicim benim olanı asla sana bırakmam . Şu an Özgür'ün ayarladığı ve kimsenin bilmediği dağ evine gidiyoruz. Şebnem uyandığında bana çok kızıcak ama buna mecburum. Defne 'nin hazırladığı çanta ve aldığım yiyecekler bize birkaç gün yeter.
Dağ evine geldiğimizde Şebnem'i içeri götürüp koltuğa yatırıyorum . Eşyaları aldıktan sonra şömineyi yakıp mutfağa geçiyorum.
Az kalsın Ardayı unutuyordum . Hemen Şebnem'in telefonunu alıp Ardaya acil işi çıktığıyla ilgili bir mesaj yolluyorum . Defne ve Özgür ev halkını idare edecekler.Güzel bir sofra hazırlamalıyım prensese.Şebnem'in Ağzından
Hafif baş ağrısıyla uyandığımda çok güzel döşenmiş bir dağ evinde buluyorum kendimi . Ellerim ve ayaklarım bağlı değil . Demek ki kaçırılmadım. Etrafa bakınırken aranmadan biri belime sarılıyor.
"Uyandın mı güzelim"
"Selim inanmıyorum sana beni nasıl kaçırırsın yaa"
"Üzgünüm prenses bu yıl yeni yıla beraber giricez . Seni abimle başbaşa bırakamamı beklemiyordun her halde"
"Saçmalama Selim ortadan kaybolduğumu anlayınca herkes beni arayacak o zaman ne yapıcaksın."
"Sen bunları düşünme güzelim ben herşeyi hallettim."
"Çekil şuradan gidicem ben "
"Ormanın ortasındayız ve dışarda kar yağıyor nereye gideceksin . Ayrıca telefonun artık yok . Gitmek istiyorsan kapı orda yanlız hatırlatıyım etrafta ayılar var."
"Merak etme canım senin gibi ayıyla kalacağıma dışarıdaki ayılara yem olurum daha iyi . Ayrıca telefonuma ne yaptın"
"Attım "
"Attın mı inanmıyorum ya birde pişkin pişkin attım diyorsun ,bir dakika bile kalmam burda"
Diyip kapıya gidiyorum da niye açılıyo bu kapı.
"Kapıyı mı kitledin."
"Sadece kapıyı kitlemedim bu evin etrafında seksen (biliyorum biraz fazla) adam var ben çıkmana izin versemde onlar asla izin vermez.hadi artık masaya geçelim."
"Offff yaa gitmek istiyorum ben hiç bir şey yemiycem. "
"Şebnem otur yemeğini ye hadi güzelim ."
"Yemiycem işte "
Yaklaşık bir saatlik itirazımdan sonra yemeği yemiştim .Çok güzel yapmış . Selim hep güzel yemek yapar zaten biz sevgiliyk- ne diyorum ben yaa .
Bir süre sonra Selim yanıma oturuyor.
"Film izleyelim mi?"
" ...."
"Ne yani konuşmayacak mısın"
"İyi be izleyelim sıkıldım zaten "
"Peki hangisini izleyelim "
"Şu korku filmini ."
"Eminmisin şebnem bak sonra korktum bakamıycam demek ,örtünün altına saklanmak yok."
"Ne saklanıcam be bebekmiyim ben"
"Peki sen bilirsin"
Selim'in Ağzından
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
RandomHayatının aşkı tarafından sırtından bıçaklamak . İnsanın son isteyeceği şey,benimde ama öyle olmadı . Beni öylece bıraktı. Ve şunu anladım. Herşey şimdi başlıyor.Herşey zorlaşacak. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sinir anı en kötü an galiba. İnsan sinirleninc...