~ Chapter 3 ~

15.2K 477 52
                                    

Čekala jsem asi 5 minut, když jsem ho zahlédla mezi stromy..
,,Ahoj Amy .." přišel ke mě stoupl si ke mně ..
Potom mě zvedl ze země a koukl se na mě...
,,Nepůjdeme ke mně ?" Zeptal se
,,Mohli bysme :)"

*U Mattyho*
,,Tak jsme tady Amy.."
Vydechla jsem.. Měli to tu hezky zařízené... Na to že tu žil jen s matkou..
,,A kde máš mamku? "
,,Máti je na pracovní cestě. Včera odjela a vrací se za 2 týdny..."
,, Wow :D Mamka přijde dneska v 10.. a pak jde na dvoudenku .. :D "
Potom mě chytil za ruku a odvedl do poschodí.. Byl tam jeho pokoj.
Otevřela jsem pusu... Trochu se zasmál :D
,, Líbí ? "
,,Jo.. Máš to tu kráásný ☆☆ "
Měl zdi zeleno- černé a nábytek taky do zeleno-černa .. vypadalo to úžasně ♡♡ .. Měl tam černý psací stůl a židli, černo-zelené poličky, zelenou pohovku a černou postel ... Když jsem se na něj podívala, smál se ..
Potom jsem se nahlas zasmála a rozběhla jsem se směrem k zelené pohovce, obrazila se a skočila na ni.. Bohužel jsem to nevypočítala...

~ o chvíli později ~
Probudila jsem se... Bolelo mě celé tělo ... Chtěla jsem se zvednout, ale něčí silné paže mě lehce stlačili zpátky k lůžku ...
,,Šššššš ... Buď v klidu.. Uhodila jsi se... Volal jsem tvé matce a ujistil ji že se o tebe postarám... Vlezlo jí do toho víc věcí takze budeš víc než 5 dní u mě... Ve škole to ví učitelka, řekla ať dojdeš a že to bude v poho... "
,,Ty myslíš na úplně všechno, Matty" řekla jsem a poslala mu vzdušnou pusu...
,,Jsi jiná než ostatní ... Jsi milá, krásná .. a prostě.. Jsem se do tebe zamiloval.. "
Musela jsem zčervenat jako rajče...
,,Matty .. Já.. Já tebe taky "
V tu chvíli se ke mně zohl a dal mi pusu .. Sedl si na křesílko u mé postele .. Byli jsme tam asi 3 minuty v tichu, když se otevřely dveře. Přišel doktor..
,, Slečno Frayová, dnes vás pustíme domů, stalo se jen to, že jak jste upadla, tak jste se praštila do hlavy a omdlela jste .. Naštěstí se vám nic nestalo, takže můžete domů... Tady máte papíry a nashledanou... :) " potom nám potřásl rukou a odešel..
,,Tak můžeme jít Amy :) "
Pomohl mi vstát a společně jsme došli k autu, nasedli jsme a odjeli k Mattymu domů...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tady máte další díl... :)
Mám náladu teď psát, takže se jdu pustit do dalšího dílu ♡♡
VOTEs a COMENTy potěší ☆☆
Jste nejlepší čtenáři ♡♡
I love you ♡
Lucy♡



Bad boy and meKde žijí příběhy. Začni objevovat