Zazvonil budík. Koukla jsem se na mobil a myslela jsem si, že je to jen zlý sen, ale bohužel... Bylo pondělí 2.září a já nastupovala po prázdninách zase do školy..
Moje jméno je Amy Frayová a jdu do druháku na střední...
Sešla jsem po schodech dolů kde mamka nachystala vafle. Snědla jsem si svoji porci, poděkovala mamce a vyběhla jsem po schodech zase nahoru do svého pokoje.
Tam jsem přešla k toaletce, kde jsem se nalíčila.. Potom jsem vzala kartáč na vlasy a začala si česat své kaštanově hnědé vlasy ... Rozhodla jsem se, že si na 1.den školy udělám vysoký culík... I když jsem vlasy mělo v culíku, měla jsem je do půli zad... Potom jsem se sla obléct. Dala jsem na sebe ryfle a tílko, které zvírazňovalo moji postavyu a křivky.. Přes to jsem hodila černou mikinu s kapucí, do kapsy jsem strčila mobil a peněženku...
Sešla jsem zpátky schody dolů, pozdravila mamku, obula jsem si Vansky, vzala jsem klíče a vyběhla ze dveří... Naproti domu jsme měli zastávku a zrovna přijížděl autobus... Rozběhla jsem se přes silnici a vběhla do posledních dveří, které se hned poté zavřely a autobus začal odjíždět... Ano... Pěšky to mám do školy asi 10 - 15 minut ... ale autobusem jsem tam za 5 minut ani ne... A když přijíždí.... No neberte to :D ...
Vystoupila jsem z autobusu ... Když jsem přišla k bráně školy, stál tam on... Největší průserář.. Matty Anderson. Zrovna kouřil cigaretu... Nikdy jsem k němu neměla nějak blízko.. Ale zároveň ani daleko...
,,Ahoj.." pozdravila jsem ho
,,Ahoj" pozdravil a usmál se na mě
On se na mě usmál ? Tady něco nehraje :D odkdy on se směje??
Pustila jsem to z hlavy a šla dál...
Už tu bylo dost lidí a asi o 5 minut později přišel ředitel Tomson...
,,Dobrý den žáci .." řek tím jeho hlasem...
Ajaj nuda už začíná
,,Srdečně vás chci přivítat na začátku školního roku ....." potom povídal další kecy o začátku školního roku... Moc jsem ho neposlouchala, ale potom jsem zbystřila..,,Letos jsme udělali změnu, a to, že vám nezůstanou vaše staré skříňky, protože jsme koupili nové.. Od třídních učitelů dostanete klíčky od svých nových skřínek... To je asi vše a přeji vám krásný nový školní rok..."
Potom co domluvil jsem našla naši třídní... Vysvětlila nám kde máme třídu a že za námi hned dojde...
Tak jsem šla, naše třída byla v 1.patře .. Došla jsem a sedla jsem si do poslední lavice... Trvalo asi 3 minuty než přišli všichni a potom asi další 4 než přišla učitelka....
,,Takže ahoj děcka, jsem vaše nová třísní učitelka Marry Conrová.."
Potom si z třídnice pročítala naše jméno..
,,Katie Altonová " přečetla z knížky.. Ozvala se blondýnka co seděla přede mnou.. Měla na sobě taky mikinu s kapucí, až na to že její byla barevná...
Potom volala dalších pár dívčích jmen a dostala se k mému...
,,Amy Frayová" .. Otočila jsem na ni pohled ,,Tady .." řekla jsem znuděně...
,,Jak jste si asi už všimly.. Jste třída jen čistě holčičí..."
,,Proč ?" Ozvala se Katie...
,, Rozhodli jsme se s ředitelem, že si zahrajeme takovou hru..."
,,Co? " zeptala jsem se ...
,,Vysvětlím vám to" odbyla mě ,,Každou chvíli by měli přijít kluci ze staršího ročníku - třeťáku ... Každý kluk si vybere jednu z vás a minimálně na září budete takto ve dvojicích.." ozvalo se zaklepání na dveře... ,,Potom to" BUM .. ,,Pochopíte :) .. Vstupte ! " zařvala učitelka na dveře za kterými byl řev... Každá holka seděla samotná...
Když se otevřely dveře, přišli kluci.. A pak, Matty...
,,Takže kluci, teď si každý sedněte k nějaké dívce... Budete spolu tvořit dvojici minimálně na září... "
Když dořekla, kluci se začli procházet po třídě ... Najednou zazvonilo ... ,,Dokončíme to po přestávce ! " ...
Všichni se rozešli a já si šla odnést svoje učebnice do skřínky... už jsem měla i klíčky...Šla jsem chodbou a vrazila jsem do něj.... Chodil o ročník víš, než já.. Vím to.. Byl to Matty..
,,Dávej bacha !" zařval na mě... Když jsem si posbírala své učebnice padené na zemi, vydala jsem se ke své skřínce... Tam jsem pohodila své učebnice a běžela na záchody.. Už jsem chtěla vběhnout, ale v tu chvíli mi podjely nohy a já sletěla na zem.. V chodbě se ozval jen výbuch smíchu všech studentů... Hned 1.den ve škole se musím ztrapnit.... Zvedla jsem se ze země a v tu chvíli zazvonilo ... Šla jsem zpět do třídy... Kde už čekali kluci... Sedla jsem si na své místo a povolila jsem si mikinu.. Bylo mi dost teplo... Když přišla učitelka, kluci zase začli chodit... Začal se ke mně blížit nějaký blonďáček... Ale v tu chvíli ho Matty odšťouchl a sedl si ke mně...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takže tady máte 1.část, která má bez mých keců 763 slov :)) Snad se líbí :)
Lucy♡
ČTEŠ
Bad boy and me
Teen FictionAmy je normální 16ti letá holka, která chodí na střední... Co se však stane, když se takzvaný "průserář" Matty začne kolem Amy víc a víc motat ? ... Může to dopadnout dobře ? .. Amy není žádná šprtka, má trošku rebelský styl, a občas nějaký ten průš...