Když jsme přijeli, šli jsme nahoru k Mattymu do pokoje.. Matty mě před schodama vzal do náručí a vynesl mě po schodech... Potom mě položil na jeho postel a sedl si na pohovku, která byla kousek od postele ...
,,Kolik je vlastně hodin? "
,,Je 6 odpoledne... Jak se cítíš Am?"
,,Jo .. Fajn :) Lepší než předtím .. Hlavně když jsem s tebou :*)) Nemohli bysme zajet pro nějaký moje věci, když tu teď pobudu chvíli ? :)"
,,Právě jsem ti to chtěl nabídnout .. :) a radši si sbal věci minimálně na měsíc, protože jsem ti to u mamky domluvil, moje kočičko .."
,,Neenee" vykřikla jsem nadšením...
,,Ale ano, tak pojď :*) "
Jak jsem byla nadšená, tak jsem rozrazila dveře a seběhla schody, rozrazila jsem i vchodové dveře a osnilo mě sluníčko..
,,Am !! Tak počkej Amy .. :D Najednou máš dost energie co?? :D "
,,Tak když je to taková super zpráva ! :)) No neber to :3 .."
,,Tak pojď :)) Jedeme k vám. "~ Z pohledu Mattyho ~
Jeli jsme k Amy domů.. Byla tak krásná.. Když jsme přijeli před její dům, vystoupil jsem a otevřel jí dveře od auta a vystoupila... Přišla k domu a odemčela si...
,,Jdu nahoru si nabalit :)) Půjdeš se mnou? :) " zeptala se mě vysmátá jako sluníčko ...
,,Jasný .. Jsem hned za tebou .." zavolal jsem na ni a než se stihla rozejít do schodů, už jsem ji zezadu objímal...
,, Pustíš mě? " zaškemrala s úsměvem na tváři...
,, Ne.. " řekl jsem jednoduše s úšklebkem a zasmál jsem se... Potom jsem ji pustil a šli jsme ruku v ruce do schodů...~ Z pohledu Amy ~
Když jsme vyšli schody, otevřela jsem dveře do svého pokoje...
Vzala jsem si sportovní tašku a do ní si nabalila oblečení, kosmetiku, notebook, nabíječky, no, všechno potřebný... Mezitím se Matty usadil na moji postel, a díval se na mě... Byla jsem v černém tílku, černých ryflích a vanskách...
,,Nezírej tak na mě :D ! " napomenula jsem ho..
,,Ale to nejde, když jsi tak krásná... A budeš ještě hezčí ♡♡ začíná nový život Am.. Se mnou se nudit nebudeš .." řekl a šibalsky se usmál
Potom vytáhl z kapsy krabičku cigaret a jednu si zapálil...
,, Když si říkal, že začíná nový život..." řekla jsem a natáhla jsem k němu ruku aby mi podal tu cigaretu...
On toho využil a stáhl mě na postel, kde jsme teď seděli oba...
,,Kouřila jsi někdy Am? "
Hlasitě jsem polkla...
,,Předpokládám podle toho jak se tváříš, že jsi to nikdy ani nezkusila.. Nemám pravdu? " řekl a zasmál se..
Už jsem jen uvolněně kývla.. ,,Máš.."
,,Nemáš se za co stydět... Naopak.. Je to úžasný... Když vidím 14ky hulit jak stroje... " zasmál se ..
,,M-Můžu ??"
,,Jen si posluš Am.. :)) "
Vzala jsem si cigaretu do prstů .. Opatrně jsem to vtáhla chvíli počkala a vyfoukla... Bylo to .. Uklidňující...
,,Wow " zasmál se ,,na to, že to zkoušíš poprvé jsi nějaká klidná .."
,,Je to .. Takový uklidňující... :)) " potáhla jsem si ještě jednou... ,,Na nový život" řekla jsem a podala mu zpátky cigaretu... On si potáhl a taky prohlásil ,,Na nový život ! :) " .. když tu cigaretu dokouřil, stoupl si..
,, Pojedeme ?? "
,, Ne... Ještě musím udělat jednu věc.."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takže, tady máte další kapču :)) Je trošku delší, než předchozí.. Pracuju na tom prodlužování, protože mám nápad a náladu psát :D ♡ Tak toho chci využít :) Chtěla jsem tuhle kapču ukončit takhle napnutě :D
Jste úplně nejlepší ☆☆☆☆☆
Votes a comenty potěší ♡♡
Lucy♡
ČTEŠ
Bad boy and me
Novela JuvenilAmy je normální 16ti letá holka, která chodí na střední... Co se však stane, když se takzvaný "průserář" Matty začne kolem Amy víc a víc motat ? ... Může to dopadnout dobře ? .. Amy není žádná šprtka, má trošku rebelský styl, a občas nějaký ten průš...