***
Uyandığımda yüzümde bir serinlik hissettim. Yüzümden su damlaları akıyordu. Gözlerimi açtığımda karşımda dünki adam duruyordu. Uyandırmak için kafamdan aşağı su dökmüşlerdi.
Dünki adam:
Oh be sonunda uyandın.
Yanında bir kız bir de erkek vardı.
Diğer adam:
Merak etme sana zarar vermeyeceğiz. Biraz değişik bir tanışma oldu ama her şeyi anlatacağız.
Dün olanlardan sonra gerçekten korkmaya başlamıştım. Çünkü dün olan şeyler ve bu insanlar normal değildi. Yanlarındaki siyah saçlı kız bana öldürürcesine bakıyordu.
Aynı adam konuşmaya devam etti:
Ilk önce kendimizi tanıtalım. Ben Scorpion. Yanımdaki kız Aries ve diğer yanımdaki adam ise Gemini.
Kahkaha atmaya başladım. Benimle dalga geçtiklerini falan mı sanıyorlardı? Fakat aklıma dün ayaklarımın kendi kendine hareket etmesi gelince sustum.
Aries:
Biz de senin bir anda inanmanı beklemiyorduk zaten.
Diyerek şömineye ateş püskürttü. Şaşkınlıkla şömineye baktım. Psikolojim alt üst olmuştu. Korkudan oradan kaçmak istedim fakat hareket edip kaçacak halim yoktu. Üstümde büyük bir yorgunluk vardı.
Gemini:
Bak, şuan bizim anormal felan olduğumuzu düşünüyorsun fakat ne düşünüyorsan aynısı sende de var.
Gemini'nin bu sözünü başta kavrayamadım fakat sonrasında yavaşça anlar gibi oldum. Kafamda hala birsürü soru vardı.
Reha:
Şimdi siz burçlar mısınız? O zaman senin dediğine göre ben de mi burçlardan biri oluyorum? Bana doğru dürüst şu olayı anlatabilir misiniz?
Scorpion:
Evet biz burçlarız. Bildiğin o internette gördüğün burçlar. 9 kişi daha var fakat onlar şuan yanlarımızda değiller. Burçlar, insanoğlu olmadan önce de vardı. Burçlar normalde yıldızlardan oluşurlar. Insanların var olmasından birkaç yüzyıl sonra bu yıldızlar bilinmedik bir şekilde yok oldular ve rastgele insanlara dönüştüler. Eğer bir burç öldüğünde ne olacak diye soracaksan öldüğü anda aynı zamanda rastgele bir ülkede rastgele bir anneden doğan bebek o burcun yerine geçiyor. Mesela benim öldüğüm anda sen doğuyorsan sen benim yerime geçiyorsun. Burçlardan biri olduğunu nasıl anlıyorsun dersen bunu anlamak pek zor olmuyor. Çünkü doğduğun anda orada senin dışında kim varsa herkes ölüyor. Ve o doğar doğmaz diğer burçların haberi oluyor ve onu almaya geliyorlar. Kısaca nesillerce beraber gibi bir şeyiz, fakat normal insanların bundan haberi yok. Biz burçların güçleri var. Hava grubunda olanların hava, toprak grubunda olanlar toprak, su grubunda olanlar su ve ateş grubunda olanlar ateşin gücüne sahip oluyorlar. Bazılarımızın kendilerine has güçleri de var. Mesela dün bedenini kontrol edememenin sebebi Gemini'ydi. Bu dünyada normal insanların göremeyeceği türden kötü yaratıklar var. Biz onlarla savaşıyoruz. Bu savaşlar yılda iki üç kere oluyor yani çok fazla savaşmıyoruz. Genelde kendi mekanımızda eğleniyoruz, sohbet ediyoruz, kavga ediyoruz, antremanlar ve düellolar yapıyoruz.
Bu uzun konuşmanın ardından baya bi düşünüp olayı kavramaya çalıştım. Resmen hayatımın şokunu yaşıyordum.
Reha:
Hala tam olarak kavrayamasam da, benim bu olayla ne ilgim var?
Gemini:
Sende tam olarak anlayamadığımız bir güç var. Sen de normal değilsin. Marketteyken senin gücünü fark ettim ve o yüzden hep seni izleyip buraya getirdim.
Reha:
Peki benden ne istiyorsunuz?
Aries:
Bizimle kalmanı istiyoruz. En azından tam olarak ne olduğunu çözene kadar.
Gemini:
Biraz ürkütücü görünüyor olabiliriz ama biz de normal insanlarız. Sadece... güçlerimiz var. Buraya gelme amacının master yapmak için olduğunu öğrendik fakat senin de buna pek istekli olmadığını biliyoruz. Hem ailen de burda değil. Ne dersin?
Haklıydı. Gerçekten de istemiyordum, fakat tanımadığım değişik güçlü insanlarla kalmayı hiç istemiyordum. Bir de daha tanımadığım 9 kişi daha vardı. Istemiyordum ama istiyordum da. Çünkü bir bakıma eğlenceli gelmişti anlattıkları. Hem eğer hayır dersem beni kolayca öldürmelerini varsayarsak...
Reha:
Kabul.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. Burç
FantasyBurçlar, burçlar ve burçlar... Peki bu bahsettiğimiz burçlar ya gerçek insanlarsa?