***
Arabaya binmiştik. Arabayı Gemini kullanıyorudu. Gemini'nin yanında Aries vardı. Benim yanımda da Scorpion. Aslında bütün o anlattıkları bana pek inandırıcı gelmiyordu, fakat onların normal olmadıkları kesindi. Ayrıca benim de normal olmadığımı düşünüyorlardı. O zaman ben neydim? Sonuçta sadece 12 burç var, yani bir burç olamazdım. Hem olsaydım da etrafımdaki herkes ölmüş olurdu. Kafam gerçekten çok karışmıştı. Hem anlattıklarına inanmıyordum, hem de anlattıkları hakkında kendime sorular sorup, korkuyordum. Bu insanlar iyi miydi kötü müydü algılayamadım. En iyisi korkuyla beklemekti.***
15 dakikalık yolculuktan sonra, kırık dökük büyük bir mekana varmıştık. İçeri girdiğimizde dış görünüşüne karşın, büyük ve sıcak bir ortam vardı. İçeride yaklaşık 10-15 kişi bulunuyordu. Bütün gözler üstümdeydi. Korkmamak mümkün değildi.
Korktuğumun farkına varınca Gemini:
Merak etme, hiçbiri kötü değiller. Sadece seni merak ediyorlar. Sen burada kalırken sana ben eşlik edeceğim.Bu sözlerinden sonra içim birazcık daha rahatlamıştı.
Gemini:
Ilk önce sana buradaki insanları tanıtayım. Karşıda gördüğün kısa kahverengi düz saçlı,koyu kahverengi gözlü ve esmer kız Aquarius. Sarı saçlı, açık tenli ve mavi gözlü olan oğlan Taurus. Kahverengi dalgalı saçlı, ela gözlü oğlan Cancer. Sarı uzun kıvırcık saçlı ve bal rengi gözlü, açık tenli kız Pisces. Gür uzun kahverengi saçlı, esmer ve yeşil gözlü kız Leo. Siyah saçlı, açık tenli ve siyah gözlü oğlan Sagittarius. Kısa kumral dalgalı ve kahverengi saçlı, açık tenli kız Capricorn. Düz uzun sarı saçlı ve mavi gözlü kız Libres, ve son olarak da uzun düz kahverengi saçlı, kahverengi gözlü ve açık tenli kız da Virgo. Bunların hepsi burç, fakat karşıda gördüğün beş kişilik aile bizim gibi burç değil. Onlar ta nesiller önce bize yardım eden bir kabileydi. Onlar da bu kabilenin soyundan geliyorlar ve nesillerce beraber yaşıyoruz. Bize çok yardımcı oluyorlar. Onların sadece tek bir özel güçleri var, o da doğan yeni burç bebeğin nerede olduğunu tespit etmek. Onlar bebeğin nerede olduğunu tespit eder etmez toprak grubundan olan burçlar, bebeğin yanına ışınlanıp buraya getiriyorlar.Bir süre düşündüm ve olanlar biraz daha mantıklı gelmeye başladı, fakat herhalde beni özel güçleriyle işkence edip öldürene kadar tamamen inanmayacaktım. Burçların hepsi çok güzel ve yakışıklıydı, ama hepsi birbiriyle iyi anlaşmıyor gibi duruyordu; özellikle de Yengeç ile Scorpion. Aralarında metrelerce mesafe olmasına rağmen birbirlerinden nefret ettikleri gözlerinden okunuyordu, fakat bence hepsi içten içe birbirlerini çok seviyorlardı. Gerçek bir aile ortamıydı.
Gemini'nin bahsettiği ailedeki baba yanıma geldi ve:
Bizle kalmayı kabul ettiğin için gerçekten çok teşekkür ederiz. Bizden ürkmene gerek yok, rahatına bak yeter. Çoğu zaman burada takılıyoruz ve de çok eğlenceli günlerimiz geçiyor, tabii arada küçük kavgalar ve atışmalar da var. Sana odanı göstereyim.
Diyerek onu takip etmememi işaret edip, beni üst katta bir odaya götürdü.
Baba:
Burası senin odan. Akşam akşam baya yorgun olmalısın. Çekmecede giysilerin var. Ayrıca yarın burçlar arası düello var. O yüzden erkenden kalkıp izlemeye gelsen iyi olur.
Dedi ve kapıyı kapatıp, çıktı. Burçlar arası düello mu? Bu şey gerçekten çok havalı olmalıydı. Üstümü değiştirip ve yatağa yatıp, sabırsızlıkla yarının gelmesini bekledim.Kitabımı okuyan sevgili 4-5 kişi :D Sizden bu kitabı arkadaşlarınıza yaymanızı veya oy vermenizi istemiyorum ama lütfen yorum bırakın. Bana fikirler verin. Çünkü benim de hayal gücüm bir yere kadar. Şöyle veya böyle yapabilirsin derseniz çok sevinirim. Ya da şurada yanlış yapmışsın ya da şöyle yapsaydın daha iyi olurdu felan. Fikirlerinizi belirtseniz yeter :D Ayrıca elimden geldiğince bölümleri hızla yazmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. Burç
FantasyBurçlar, burçlar ve burçlar... Peki bu bahsettiğimiz burçlar ya gerçek insanlarsa?