Calum:
Kapının önünde biraz bekledim ve kapıyı hafifçe tıklattım.kapıyı açtığında melek gibi duran yüzü ve dolgun dudaklarını öpmemek için kendimi tutuyordum.
"Selam Clau"diyip gülümsedim.
"Selam Calum."içeriyi işaret etmesi üzerine eve girdim ve elimden tutup beni Bodrum katındaki bir odaya götürdü.
"Bak burası benim odam."
"Evet çok hoşmuş tatlın:) eminim
birazdan odam bu kadar düzenli olmayacak."
"Bana sex mi teklif ediyorsun?"
"Evet bebeğim Sen Calum Hood'un sevgilisisin ve belkide artık yatmalıyız-"derken kahkaha attım.onu çok çekici buluyordum hatta beni tahrik ediyordu ama onu sadece cinsel ihtiyacım için kullanacağım biri olarak görmüyordum.o benim sevgilimdi.o her şeyiyle benimdi.ona duygusal olan bağımın nedenini bilmiyorum ama kesinlikle benim için özel.
Yatağının yanında duran koltuğa oturdum ve Yanıma gelmesi için işaret ettim.
"Hey! Seni özleyeceğim."
"Ben de tatlım."
"Seni çok seviyorum Calum."
"Claudia sen benim için çok farklısın ve ben de seni çok seviyorum bebeğim."
Bana sarılırken kafasını omuzuma yasladı.Claudia:
Teni çok sıcaktı.acaba benim için farklısın kelimesini kaç kişiye söylemişti :( belki de gerçekten farklıyımdır...
Dudaklarını kafama koydu ve saçlarını okşadı .
Dudakları git gide daha çekici geliyordu.en sonunda onu öptüm.karşılık vermişti.
"Uh" inlemesi odamı doldururken gülümsedim.parmaklarını vücudunda dolaştırmaya başladı.parmakları ilk olarak boynuma daha sonra göğüslerine daha sonra da karın deliğime gelmişti.
Daha aşağı inmek üzereyken durdu ve benden izin istedi."Devam et Calum."
Parmaklarını orama getirdi ve bana doğru ittirmeye başladı.ilk önce canım yandığından dolayı kısa bir inleme çıkardın ve bunun Calum'u gülümsettiğini görünce sevindim."hadi prenses dizlerinin üzerine çök."dediğini yaptım.pantolonunu beni deli edicek yavaşlıkta çıkardı ve boxerıyla kaldı.
"Hazır mısın Clau?"
"Her zaman."
Eliyle boxerını da indirdi."aman tan-"
Benim tepkime kıkırdadı."hadi beni mutlu et tatlım."
Ellerimle Yavaşça kavradım.ve gerçekten çok az bilgim OLMASINA rağmen elimden geleni yaptım.bu Sırada saçımı tutup beni iyice kendine bastırıyordu.
"Uh evet güzelim."
"Siktir."
"Daha hızlı."
"Oh."
Calum'un inlemelerine uymaya çalışarak devam ettim.gerçekten onu mutlu etmiştim.
"Geliyorum tatlım."
Bu durumda geri çekilmem lazımdı.ama istemiyordum.Calum'la birlikte mutluydum.devam ettim.
"Ah!"Calum'un bağırışı ile birlikte boğazımın ısındığını hissettim.
"Ah özür dilerim tutamadım."diye bana baktı.
"Önemli değil Calum .biletek geri çekilmedim."
"Sanırım birileri ödül almak istiyor."
"Evet ."dediğimde gülümsedi ve beni yatağa ittirdi.ne olduğunu fark etmeden çırılçıplak kalmıştım.utanıyordum.kızardım.
"Hey utanma."
Bir içe yaramıyordu.
"Clau sen çok güzelsin,tatlısın ve tahrik edicisin.utanma!"sesi şiddetlenmişti.kendimi kasmadım.
Calum dudaklarını iyice aşağı indirdi ve oramı öpmeye başladı.öpücükler Yavaşça dilini sürtmeye,emmeye ve minik ısırmalara dönüştü.inliyordum.şimdiye kadar ki en iyisiydi.gerçekten tatmin ediciydi.bu konuda nasıl bu kadar başarılıydı acaba."uh geliyorum Calum!"o hala emmeler devam ediyordu ve kendimi sıktım ama ağzını çekmediğini fark edince serbest bıraktım.diliyle etrafı da emdi ve saha sonra ellerini belimde gezdirirken beni öptü.
"Claudia çok lezzetlisin."dilini bana değdirdi ve kendimi tatmamı istedi.
Ortalama 19 dakika boyunca boş boş duvara baktık.
"Clau!"
"Efendim ."
"Şimdiye kadar en zevk aldığım sensin buydu."
"Benimde! Bunu nasıl yapıyorsun sen gerçekten tatmin edicisin."
"Teşekkürler bebeğim.amsterdam'dan dönünce yine yaparız."
"Uh evet."Yazdığın en smut bölüm olmalı her neyse iyi okumalar ve clauorclaudia umarım beğenirsin ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make You Need Me//Calum T. Hood
FanfictionCal-Pal: Beni istiyorsun prenses biliyorum Clau:Hayır istemiyorum Sapık! Cal-pal:Bana ihtiyacın olucak , beni isteyeceksin Clau:Bu asla olmayacak Cal-Pal:dudaklarını öpmeye başlıyorum ve öpüşlerim sertleşiyor ...